Bentley Limcon 03.63.02.04

Bentley Limcon 03.63.02.04

  • کاربرد : نرم افزار بهره وری در طراحی و اتصال فولاد
  • نسخه :Version 03.63.02.04
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Bentley Systems, Incorporated
  • سال تولید : 2018

توضیحات

با نام قدیمی Microstran Limcon نرم افزار بهره وری در طراحی و اتصال فولاد می باشد. انواع اتصالات شامل پرتو به ستون, پایان بند, متصل کردن بخش ها, لنگرگاه به بتن و خط اتصال چند عضو پیچیده می باشد. با استفاده از یک کتابخانه از انواع اتصال استاندارد, طراحان می توانند به سرعت به نتایج خود دست یابند. طراحی محاسبات و نقشه های CAD می توانند به طور مستقیم در نرم افزار تولید شوند.

انواع اتصال جامع: Limcon از طیف گسترده ای از انواع اتصالات پشتیبانی می کند. از جمله برش و اتصالات, به هم متصل کردن اجزاء, اتصالات پایان بند, پایه صفحه, اتصالات بخش توخالی, عناصر و سختی.

ملاحظات طراحی شامل اندازه اجزاء فولاد, ابعاد صفحه و درجه, پیکربندی درها و جزئیات جوش است. بخش کتابخانه برای کشور های آمریکا, استرالیا, بریتانیا, ژاپن, چین و نیوزلند در دسترس می باشد. کاربران با استفاده از بخش مدیریت کتابخانه می توانند کتابخانه را ویرایش و یا محتوای سفارشی ایجاد کنند.

ویژگی و امکانات Bentley Limcon :
تجزیه و تحلیل گرانش و بار جانبی
مطابق با شرایط لرزه ای
طراحی, تجزیه و تحلیل مدل های ساختاری
طراحی, بهینه سازی و مشاهده جزئیات اتصالات سازه های فولادی
طراحی با استاندارد های بین المللی
مدل اشکال سازه های فولادی مانند تیرها, ستون ها, بندها بر اساس جداول فولاد کشور خاص یا اشکال تعریف شده توسز کاربر
تولید مستندات طراحی سازه شامل
تولید نقشه های دقیق دو بعدی به طور مستقیم از نتایج طراحی در مدل ساختاری
تکمیل مدل ساختاری با استفاده از یک آرایه وسیع از پایگاه داده بخش مشخصات بین المللی

Description

Quickly design and review your steel connections, such as beam to column, brace end, member splices, anchorage to concrete, complicated multi-member joints, and many more. Thanks to our library of international standard connection types, you save time and money by quickly designing connections and producing your CAD drawings all within one easy-to-use application. You can easily verify your connection results and quickly generate a concise design report summarizing all checks and connection statuses.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • vvillavicencio_rivas@yahoo.es
    (01:13)   1398/9/4
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    Currently the best page to download software

بارگزاری