Bentley Power InRoads V8i SS4 08.11.09.788

Bentley Power InRoads V8i SS4 08.11.09.788

  • کاربرد : نرم افزار مدل‌سازی، طراحی و آنالیز اتوبان‌ها و تقاطع‌ها
  • نسخه :Version 08.11.09.788
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Bentley Systems, Incorporated
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یکی از محصولات شرکت Bentley و زیر مجموعه نرم افزارهای طراحی و آنالیز مسیرهای حمل و نقل جاده‌ای بوده که به طور تخصصی برای مدل سازی، طراحی و آنالیز اتوبان‌های بزرگ، طراحی خروجی‌های قابل توجه و اساسی تولید و عرضه گردیده است. امکانات طراحی و شبیه سازی سه بعدی این نرم افزار در نوع خود بی‌نظیر است؛ با کمک این نرم افزار مهندسین راه و شهر سازی و عمران می‌توانند به سادگی محیط مورد نیاز خود را شبیه سازی کنند.

این نرم افزار شاید حرفه‌ای‌ترین نرم افزاری باشد که برای طراحی اتوبان‌ها و بزرگ‌راه‌ها معرفی شده است. این نرم افزار می‌تواند کاملاً حرفه‌ای و اصولی بزرگ‌راه‌های وسیع را طراحی کند و خروجی‌های درستی برای آن قرار دهد؛ بیش از 23 ایالت آمریکا از این نرم افزار برای طراحی بزرگ‌راه‌های شهرهایشان استفاده کرده‌اند.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Bentley Power InRoads:
- طراحی سه بعدی و پیشرفته انواع مسیرهای حمل و نقل جاده‌ای
- شبیه سازی کامل اجزای بزرگ‌راه‌ها نظیر خط اضطرار، خروجی اضطراری و غیره
- سنجش نمونه‌های طراحی شده با شرایط واقعی
- انجام محاسبات مربوط به طراحی جاده‌ها
- بهینه سازی و افزایش عمر پل‌ها و اتوبان‌های چند طبقه و زیر زمینی
- کاهش هزینه‌های تولید و صرفه جویی در زمان
- سازگار با اکثر نرم افزارهای طراحی سه بعدی رایج در بازار
- سادگی کار با نرم افزار و مناسب مهندسین تازه کار

Description

Access 3D modeling, construction-driven engineering, and analysis all in one application. Streamline your workflow, ensure design quality, and reduce production time with Power InRoads.
Combine traditional engineering workflows of plan, profile, and cross-sections with innovative 3D modeling technology. The result is improved quality with integrated designs based on computational relationships and constraints.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری