GS Engineering & Construction AFES v3.0.070809

GS Engineering & Construction AFES v3.0.070809

  • کاربرد : نرم افزار طراحی و تحلیل فونداسیون ساختمان ها و سازه ها
  • نسخه :Version 3.0.070809
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : geoengineer
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری جامع برای طراحی و تحلیل فونداسیون ساختمان ها و سازه هاست. با استفاده از این برنامه می توان سازه های فولادی، بتنی و … را طراحی کرد. نرم افزار AFES از آیین نامه های ساختمانی ACI 318, BS8110, KCI, GB 50007 پشتیبانی میکند. همچنین شما میتوانید مدلهای هندسی نرم افزارهای STAAD Pro, GT Strudl و SAP را وارد این برنامه کنید و حتی آنها را برای اهداف خود با هم ترکیب کنید. مدلهایی که توسط این برنامه ساخته میشوند مدلهایی دقیق از سازه در قالب فرمتهای dxf و dwg خواهد بود و شامل تمامی جزئیات طراحی سازه میباشد.

با استفاده از AFES میتوانید داده هایی برای ساخت مدلهای سه بعدی در سیستمهای PDS و PDMS تولید کرد. بعد از طراحی کامل سازه میتوانید گزارشهایی کامل از پروژه داشته باشید، میتوانید لیست اقلام مورد نیاز سازه (BOM) را ببینید. این برنامه یکی از بهترین ها در حوزه طراحی تجهیزات و فونداسیون سازه های فولادی محسوب میشود. این نرم افزار محصول شرکتی است که تجربیات زیادی در حوزه مهندسی عمران دارد و پیشرفت امروزش ثمره تلاشهای سالیان درازی است که در این صنعت صرف کرده است. این شرکت اکنون تیمی قدرتمند از مهندسین عمران و برنامه نویسان کارکشته دارد که با توجه به نیازهای روز افزون این صنعت بر روی پیشبرد محصولاتشان فعالیت میکنند. محصولات تولید شده این شرکت تمرکز خاصی بر روی ابزارهای خودکار سازی و تحلیل و طراحی فونداسیون سازه ها دارد که این کار در نهایت باعث کاهش زمان تولید و افزایش 65درصدی بهره وری نیروی کاری خواهد شد.

امکانات و ویژگی های AFES:
واسط کاربری ساده ولی توانمند
امکان استفاده از از چندین نوع مقیاس برای ورودی و خروجی
امکان وارد کردن و ترکیب مدلها از نرم افزارهای STAAD Pro, GT Strudl و SAP
محاسبه وضعیت سازه در مقابل باد و میزان تبادل حرارتی قسمت های مختلف آن
ارائه گزارشهای کامل و جزئی از تمامی قسمتهای طراحی شده
ارائه گزارش لیست اقلام مورد استفاده (BOM)
نمودارهای تنش برای اتصالات و قسمتهایی از سازه که زیر فشار هستند
نمایش گرافیکی گزارشات همراه با نمودارها و جداول دقیق
و …

Description

Our in-depth knowledge of the construction market throughout the US and Canada, backed by highly respected economists and state of the art technology, puts market insights, strategic analysis and accurate forecasting at your fingertips. This knowledge and expertise, integrated with a vast database of project leads, make CMD a game changer, unlocking otherwise unseen potential for your business.

Filter search by location, keyword, project category, project stage, contract type and more
Access plans, specs and addenda
Get bid date reminders and automated project update notifications via email
Find out about private work earlier

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری