Insight Numerics Detect3D 2.13

Insight Numerics Detect3D 2.13

  • کاربرد : نرم افزار انجام پروژه های نقشه برداری گاز و آتش به صورت سه بعدی و گرافیکی
  • نسخه :Version 2.13
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Insight Numerics
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری توانمند برای انجام پروژه های نقشه برداری گاز و آتش به صورت سه بعدی و گرافیکی است. این برنامه توسط شرکت Insight Numerics توسعه داده شده و تاکنون پیشرفته های بسیار زیادی در این نرم افزار حاصل شده است. در این برنامه از پیچیده ترین و پیشرفته ترین الگوریتم ها برای کاهش زمان و هزینه ها در فرایند کار با فایلهای CAD استفاده شده است. به صورت گسترده ای از الگوریتمهای ژنتیک برای افزایش سرعت پردازش استفاده شده است.

Detect3D به خوبی با فایلهای CAD با فرمتهای مختلف (DGN, DWG, OBJ و …) میتواند کار کند. به ادعای شرکت سازنده استفاده از این محصول صرفه جویی زمانی 70 درصدی در مقابل سایر راه حل های موجود در پی دارد. از این محصول به راحتی میتوان در تیم های کاری چند نفره نیز استفاده کرد. اطلاعات پروژه را میتوان بین تیمهای مختلف به اشتراک گذاشت. این نرم افزار با فراهم کردن ابزارها و قابلیتهای مختلف، امکان نقشه برداری خطوط انتقال گاز را به راحتی میسر کرده است. به لطف طراحی ساده و مرتب این نرم افزار، پروسه یادگیری پیچیده ای ندارد و با کمی صرف وقت میتوان به تمامی قابلیتهای آن تسلط پیدا کرد.

امکانات و ویژگی های Detect3D:
امکان نقشه برداری به صورت سه بعدی و گرافیکی
واسط کاربری زیبا، ساده و مرتب
یادگیری سریع نرم افزار به خاطر سادگی طراحی
امکان کار با فایلهای کد همچون DGN, DWG, OBJ و …
توانایی کار در محیط های تیمی (امکان اشتراک گذاری اطلاعات پروژه ها بین افراد تیم)
کاهش زمان توسعه پروژه بی میزان 70 درصد به نسبت سایر راه حل ها
و …

Description

Detect3D is a modern, Windows-based software product for Fire and Gas (F&G) Mapping analysis.
Make use of Genetic Algorithms to optimize detector layouts: automatically minimizing detector counts needed to achieve target coverages.
Fully integrated with project CAD files – even PDMS and Smartplant geometries can be used via Detect3D’s DGN import capability.
Used on Projects worldwide for BP, Shell, Petronas, ADNOC, GASCO, Maersk, Apache and many more.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری