Intergraph SmartPlant 3D 2011 R1 v09.01.30.0055

Intergraph SmartPlant 3D 2011 R1 v09.01.30.0055

  • کاربرد : طراحی کامل کارخانه و مجتمع نفت، گاز و پتروشیمی به صورت کاملاً پیشرفته
  • نسخه :Version 09.01.30.0055
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Intergraph Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یکی از پیشرفته ترین نرم افزار طراحی کارخانه ها که در دو دهه ارائه شده است که یک فرایند اینترگراف, قدرت و دریایی نسل بعدی, داده محور, راه حل حکومت محور برای کارآمد کردن فرایند های طراحی و مهندسی می باشد در حالی که حفظ داده های موجود باعث قابل استفاده مجدد آن می شود. این نرم افزار مدل سازی هشمند 3D, دارای یک مجموعه کامل از نرم افزار های مکمل است که تمام قابلیت های مورد نیاز برای طراحی یک کارخانه را برای شما فراهم می کند. Intergraph Smartplant 3D به دنبال این است که تغییراتی در مهندسی و طراحی ایجاد کند. این نرم افزار باعث بهینه سازی در طراحی, افزایش بهره وری و کوتاه کردن برنامه پروژه و همچنین کوتاه شدن زمان عرضه به بازار و سرعت در افزایش سود آوری می شود.

ویژگی و امکانات Intergraph Smartplant 3D :
محیط ساده و کاربر پسند و با امکانات جادویی برای راحتی کارهای پیچیده
قابلیت به اشتراک گذاری طرخ ها در زمان واقعی, صرفه جویی در زمان و پول
افزایش کیفیت طراحی و ارتباط بهتر بین رشته های مهندسی
مدیریت موثر طراحی, کاهش برنامه ها و هزینه های پروژه
سهولت نصب, راه اندازی و پیکربندی, و ابزار برای کمک به مدیران طرح در کار کار آمد
سهولت ادغام با دیگر محصولات اینترگراف و برنامه های شخص ثالث

Description

Intergraph Smart® 3D – a next generation, data-centric, and rule-driven solution – is specifically designed to deliver mission-critical requirements. Breaking through barriers imposed by traditional technologies to enable a truly iterative design environment, Smart 3D provides a competitive edge to EPCs and owner operators alike.

A fundamental component of SmartPlant® Enterprise, Intergraph Smart 3D provides all of the capabilities needed to design plant, marine, and materials handling facilities, and then maintain their 3D “as-built” representations. Take advantage of data-centric technology, a strong rules- and relationship based architecture, customized automation capabilities, and an integrated reuse approach to execute even the largest and most complex projects with centralized visibility and control.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری