Intergraph SmartPlant Foundation 2014 v05.00.00.0018

Intergraph SmartPlant Foundation 2014 v05.00.00.0018

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت اطلاعات نیروگاه‌ها و واحدهای صنعتی بزرگ
  • نسخه :Version 05.00.00.0018
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Intergraph Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

SmartPlant Foundation نام یکی از محصولات شرکت مشهور Intergraph است که به طور تخصصی برای مدیریت و جمع آوری اطلاعات نیروگاهی و واحدهای صنعتی عظیم طراحی و توسعه یافته است. با کمک این نرم افزار مدیران مجتمع‌های صنعتی می‌توانند در یک نگاه تمامی اطلاعات مربوط به نیروگاه یا کارخانه خود را مورد بررسی قرار دهند. به وسیله این نرم افزار می‌توان تمامی اطلاعات کارخانه را به صورت کاملاً امن نگه داری کرده و مورد آنالیز قرار داد. بسیاری از کارخانجات بزرگ برای مدیریت سیستم‌های خود از این نرم افزار کمک می‌گیرند.

به وسیله این نرم افزار می‌توان تمامی اطلاعات دستگاه‌ها، ماشین آلات، کارگران، ساختمان‌ها، رمزهای امنیتی، مدارهای RFID و RFQ و بسیاری از اطلاعات ریز دیگر را جمع آوری و مدیریت کرد؛ با کمک این نرم افزار می‌توان از کوچکترین تغییرات انجام شده در محیط کارخانه با خبر شده و اقدامات لازم را انجام داد.

اطلاعات شخصی کارگران، کارمندان و مدیران نیز کاملاً امن نگه داری می‌شود و با یک کلیک می‌توان لیست تمامی افراد حاضر در کارخانه را بدست آورد. تمامی اطلاعات حقوقی و مالی افراد در سیستم ثبت شده و هر لحظه قابل دسترسی و تغییر است.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Intergraph SmartPlant Foundation:
- مدیریت و جمع آوری تمامی اطلاعات واحدهای صنعتی، کارخانجات و نیروگاه‌ها
- ثبت اطلاعات شخصی کارگران، کارمندان و مدیران
- ثبت اطلاعات تمامی دستگاه‌ها و ماشین آلات صنعتی
- ثبت اطلاعات مهندسی، فلوچارت‌ها و داده‌های مهندسی
- ثبت اطلاعات مالی و حقوقی تمامی افراد فعال در کارخانه
- مدیریت و تغییر اطلاعات ثبت شده
- امنیت بسیار بالای بانک اطلاعاتی
- دسترسی بسیار سریع به داده‌های خواسته شده

Description

SmartPlant® Foundation is the Hexagon PPM total solution for plant information management. It ensures secure access to plant information, including engineering designs, vendor data, purchase orders, RFQs, specification sheets, and all ancillary documents.

exterior plant looking up
Keeping engineering information current, synchronized, and accessible throughout the life cycle is challenging.

SmartPlant® Foundation provides a modular set of user experiences, based on typical work processes to ensure that valid, consistent, and high-quality engineering data is shared across the value chain and between facility information systems. Users are enabled to make rapid and accurate design and operational decisions from large and complex data sets during the entire plant life cycle.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری