Intergraph SmartPlant Instrumentation 2013

Intergraph SmartPlant Instrumentation 2013

  • کاربرد : نرم افزاری برای مدیریت و طراحی بهتر EPC کارخانه ها
  • نسخه :Version 2013
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Intergraph Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

Intergraph SmartPlant Instrumentation ابزار دقیق راه حل های صنعت پیشرو می باشد که به طراحی بهتر EPC کارخانه ها کمک می کند. مالک اپراتور می تواند با مدیریت بهتر و ذخیره سازی تاریخ ابزار مانع شکست شود و همچنین از خاموش شدن ناگهانی برنامه ریزی با استفاده از تعمیر و نگهداری بهتر جلوگیری کند. این راه حل نیز می تواند در توسعه برنامه ریزی کارخانه یا مدرنیزاسیون سیستم کنترل کمک کند. این نرم افزار منبع اطلاعات ابزار دقیق را فراهم می کند که شما به راحتی می توانید در سراسر وظایف دستگاه های مختلف و تحویل, دسترسی و بروز رسانی داشته باشید.

ویژگی و امکانات Intergraph SmartPlant Instrumentation :
Enhanced SmartLoop: ارائه درست داده محور طراحی حلقه, این ویژگی باعث جلوگیری از نیاز به مهارت تهیه پیش نویس می شود و ساعات مهندسی را کاهش می دهد و همچنین باعث افزایش سازگاری بین طراحی داده ها و تحویلشان می شود.
برگه های اطلاعات هوشمند: مجموعه جدید و کامل بیش از 90 برگه اطلاعات هوشمند مطابق با نیاز های صنعت
دانش محور: اطمینان از سازگاری کار و صرفه جویی در تایپ و مهندسی مجدد. فقط از ورق پیش فرض داده, مدیریت پنل پیش فرض به عنوان کتابخانه قالب استاندارد استفاده کنید.
مهاجرت داده: وارد کردن داده ها در فرمت های مختلف با سهولت. شما می توانید داده های خود را به یک ابزار مهندسی مدرن مهاجرت دهید.
Fieldbus: تنها راه حل که می تواند با استفاده از تکنولوژی فیلدباس سیستم های کنترل طراحی کند.
ارتقاء: تسهیل ارتقا< آسان به جدیدترین نسخه محصول به منظور استفاده از آخرین ویژگی و قابلیت های افزایش بهره وری.
قواعد طراحی: ایجاد طرح های مهندسی دقیق با قوانین طراحی. به عنوان مثال شما می توایند طول کابل را در طول طراحی فیلدباس برای جلگیری از تغییرات برسی کنید.

Description

SmartPlant® Instrumentation offers a single engineering environment to create and manage instrumentation data, as well as create and manage change consistently across required deliverables.

Interior of plant with instrumentation, valves, industrial
SmartPlant® Instrumentation – the industry-leading instrumentation solution – facilitates increased productivity and lowered risks on project execution for the EPC and a single source of all instrumentation data access for plant owners to help lower cost of operations and increase process uptime.

In addition, you can create required deliverables from this single data source, ensuring consistency and the ability to manage and indicate changes across the deliverables. The ability to re-use the design and use company best practices increases efficiency and data quality.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری