Intergraph SmartSketch v05.00.35.14 SP1

Intergraph SmartSketch v05.00.35.14 SP1

  • کاربرد : نرم افزار اداره فنی, ترکیب نمودار کسب و کار جهان با برنده جایزه تکنولوژی طراحی
  • نسخه :Version 05.00.35.14 SP1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Intergraph Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

محصول نو آورانه برای اداره فنی, ترکیب نمودار کسب و کار جهان با برنده جایزه تکنولوژی طراحی می باشد. SmartSketch یک محصول همه کاره, مقرون به صرفه مهندسی دقیق و طراحی است. این نرم افزار ویژگی های قدرتمندی مانند پارامتریک و روابط که اجرای تغییرات طراحی با سرعت و کارآمد را قادر می سازد و به طور خودکار حفظ روابط بین عناصر هندسی را ایجاد کرده و از گرافیک های پارامتری پشتیبانی می کند. این دو تابع کاربران را قادر می سازد به طور قابل توجهی افزایش بهروری و کیفیت در طراحی کنند. SmartSketch همچنین یک ویرایشگر طراحی برای SmartPlant 3D و SmartMarine 3D فراهم می کند که هر دو در داخل و خارج نرم افزار هستند.

ویژگی و امکانات Intergraph SmartSketch :
روابط: ایجاد خودکار روابط بین عناصر هندسی, کاهش قابل ملاحظه زمان ویرایش, ارائه نمونه سازی سریع طی تکرار های طراحی, بهبود دقت و صحت طراحی و زمان
پارامتری: به کاربران اجازه برسی سناریو های طراحی شده توسط راه اندازی آن ها به صورت تابعی از پارامتر های طراحی مختلف
ترجمه CAD: ترجمه مراجع داده ها از سایر محصولات CAD, به شما اجازه مشاهده و ویرایش داده های CAD را می دهد.
سازگار با مایکروسافت آفیس: فراهم کردن قابلیت برش, کپی, چسباندن و لینک در میان برنامه های مایکروسافت ویندوز که به کاربران اجازه می دهد به ایجاد ترکیب اسناد و مدارک پروژه با گرافیک, متن و اطلاعات گسترده بپردازند.
نمایش بروز رسانی اسناد بر روی اشیاء و نمادها توسط لیبل
مسیریابی هوشمند که ارتباط بین اشیاء و نمادها را حفظ می کند.
اضافه کردن بعد به یک گروه از عناصر ساده
قابلیت های جدید انتخاب زنجیره ای, انتخاب برعکس و روش و خاموش کردن فیلتر
تغییر مجدد موقعیت های ورق در یک سند

Description

SmartSketch® is a versatile and cost-effective precision engineering and drafting product.

exterior processing plant
SmartSketch® is an innovative tool for the technical office, combining world class business diagramming with award-winning drawing technology. It is a versatile, cost-effective precision engineering and drafting product that gives EPCs and owner operators a competitive edge throughout the plant life cycle by speeding productivity, cutting costs, and offering a sophisticated degree of automation for detail work.

SmartSketch provides powerful features such as parametrics and relationships that enable execution of design changes quickly and efficiently. It automatically creates and maintains relationships between geometric elements, and SmartSketch supports parametric graphics.These two functions allow the user to significantly increase productivity and design quality.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری