Lumerical 2016a Build 736 Mac OSX 64bit

Lumerical 2016a Build 736 Mac OSX 64bit

  • کاربرد : نرم افزار طراحی ها و آنالیز های فوتونیک و الکترومغناطیس
  • نسخه :Version 2016a Build 736 Mac OSX 64bit
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Lumerical Solutions
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری قدرتمند برای انجام طراحی ها و آنالیز های فوتونیک و الکترومغناطیس از مراحل کامپوننتی تا مراحل سیستمی است. در این نسخه از Lumerical ابزار های طراحی الکتریکی و فوتونیک برای آنالیز های چندفیزیکی فوتونیک های مجتمع، فوتوولتائیک ها و بهبود یافته اند. دیگر برنامه های کاربردی الکترونیک های نوری شامل موجبرهای حرارتی تنظیم شده، تعدیل کننده ها و ماتریس های سوییچی بهبود یافته اند. Lumerical از چهار بخش تشکیل شده است:

FDTD : بخشی جامع از نرم افزار برای حل مکسول های 3 بعدی. توانا در تحلیل اثرات متقابل فرابنفش، نور های مرئی و تابش مادون قرمز با ساختار های پیچیده
MODE : فضایی کامل برای طراحی موجبر ها برای تحلیل و بهینه سازی موجبر های نوری یکپارچه و مسطح، قطعات و الیاف ها
INTERCONNECT : فضایی یکپارچه و فوتونیک برای طراحی جریان های نوری یکپارچه، فوتونیک های سیلیکونی و اتصالات نوری
DEVICE : شبیه سازی دستگاه های نیمه هادی TCAD برای طراحی ، تحلیل و بهینه سازی قطعات الکترونیک نوری نیمه هادی
ویژگی های نرم افزار Lumerical :
تزریق پرتو های محدود و اندازه گیری شده با شیب ثابت که با فرکانس تغییر نکند. پرتو هایی با روزنه های عددی بالا که پروفایل هایی متغیر و وابسته به فرکانس نیز دارند نیز می توانند به راحتی روی هر پهنای باندی تزریق شوند.
توسط ویژگی جدید BFAST در بخش FDTD می توانید امواج مسطحی را روی ساختار های تناوبی با شیب ثابت تزریق کنید که با فرکانس تغییر نکنند.
تجزیه و شبیه سازی پارامتری PIC ها اکنون به راحتی می تواند به طور مستقیم تنظیم و اجرا شود.
پشتیبانی از ویندوز 10، مک El Capitan، لینوکس RedHat 7 و CentOS 7

Description

Lumerical's component design products use multiphysics-style simulation workflows to model optical, electrical and thermal effects at the physical level. Lumerical's system design products simulate and optimize the performance of photonic integrated circuits.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری