NetSpot Unlimited Enterprise 2.8.1.600

NetSpot Unlimited Enterprise 2.8.1.600

  • کاربرد : نرم افزار تجزیه و تحلیل شبکه و Wifi
  • نسخه :Version 2.8.1.600
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Etwok
  • سال تولید : 2018

توضیحات

تنها برنامه حرفه ای برای بررسی سایت های بی سیم، تجزیه و تحلیل Wi-Fi و عیب یابی در مک و ویندوز می باشد. برنامه تجزیه و تحلیل رایگان Wi-Fi می باشد.

بدون نیاز به متخصص شبکه برای بهبود وضعیت خانه و یاوای فای دفترکار می باشد. همه چیز که شما نیاز دارید MacBook شما Mac OS X 10.10+ یا هر لپ تاپ با ویندوز ۷/۸/۱۰ در مدیریت ادمین که بر روی هر شبکه ۸۰۲.۱۱ کار می کند.

از NetSpot برای تجسم، مدیریت، رفع مشکل، ممیزی، برنامه ریزی و گسترش شبکه های بی سیم خود استفاده کنید.
هنگام کار بر روی یک شبکه Wi-Fi که پوشش مطلوب را ارائه می دهد، شما باید یک تحقیق جامع و درک رفتار فرکانس رادیویی در نقطه ای داشته باشید. راه موثر برای به دست آوردن این اطلاعات یک بررسی سایت بی سیم است. این قسمت زمینه های تداخل کانال و مناطق مرده را نشان می دهد و به شما برای ایجاد یک شبکه جامع عالی کمک خواهد کرد.

هدف اصلی بررسی سایت WIFI تعیین قابلیت اجرای یک شبکه بی سیم در یک منطقه خاص و پیدا کردن بهترین نقاط برای نقاط دسترسی و سایر تجهیزات مانند کابل و آنتن است. با استفاده از بررسی سایت شما می دانید که چه نوع تجهیزات را دریافت می کنید و در کجا آن را نصب کنید.

بررسی سایت بی سیم نیز بخش مهمی از تجزیه و تحلیل امنیت فای است. NetSpot یک کمکی عالی برای متخصصان امنیت شبکه در شناسایی و حذف نقاط دسترسی سرکش، شناسایی ایستگاه های کاری غیر مجاز، جلوگیری از تداخل های چند کاناله و خلاص شدن از هشدارهای نفوذ کاذب نادرست است. نرم افزاری است که همچنین می توانید تنظیمات امنیتی (Open، WEP، WPA / WPA2 Personal / Enterprise)، SSID های غیر پخش و قدرت سیگنال WiFi را بررسی کنید. تمام این کارها به خوبی انجام می شود، سیگنال بیسیم به احتمال زیاد خارج از محل خارج می شود، جایی که یک راننده جنگ می تواند دستانش را بگیرد.

Description

NetSpot Unlimited Enterprise 2.8.1.600
Languages: English | File Size: 10.87 MB

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری