Avid Sibelius Ultimate 2018.4 Build 1696 x64

Avid Sibelius Ultimate 2018.4 Build 1696 x64

  • کاربرد : نرم افزار نت نویسی موسیقی
  • نسخه :Version 2018.4 Build 1696 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Rising Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار نت نویسی موسیقی مورد استفاده موسیقی دانان ، تنظیم کننده ها ، منتشر کننده ها و حتی دانش آموزان و افراد مبتدی است. این نرم افزار با امکانات و ابزارهایی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد تمامی‌نیازهای آهنگسازان حرفه ای، تنظیم کنندگان و منتشر کنندگان آهنگ را برطرف می‌کند و در عین حال کار با آن آسان بوده .رابط کاربری این نرم افزار به صورت task-oriented (وظیفه گرا) طراحی شده است که می‌تواند سرعت کار با نرم افزار را بالا ببرد. Avid Sibelius امکانی را برای علاقمندان به موسیقی فراهم نموده است تا به راحتی قادر به نوشتن نت‌های موسیقی، اصلاح، ذخیره سازی و به اشتراک گذاری آن‌ها باشید.

در این نرم افزار کاربر می تواند پس از نت نویسی با استفاده از ابزار موجود، از نت های موسیقی خود صداگیری کند و با کمک پلاگین های قدرتمند نرم افزار Avid Sibelius کاربر می تواند این نت ها را بر روی سازهای مشخص، تنظیم کند تا یک گروه کامل را تشکیل بدهد . یکی از ویژگی های قدرتمند این نرم افزار وجود ابزاری به نام PhotoScore می باشد که به کمک این ابزار که به صورت یک ocr هوشمند عمل می کند می توان نت های موجود بر روی کاغذ را به کمک اسکنر وارد نرم افزار کرد و تبدیل به یک فایل MIDI نمود .

همچنین ابزار AudioScore نیز همانند ابزار PhotoScore عمل می کند ، بدین صورت که فایل صوتی ضبط شده از آهنگ ها را می توان به نت تبدیل نمود . این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Avid Technology می باشد . می توان گفت این نرم افزار سریعترین، هوشمند ترین و ساده ترین نرم افزار نوشتن نت موسیقی در دنیا می باشد.



امکانات و ویژگی‌های نرم‌افزار Avid Sibelius :
– بهینه سازی های متن و تایپوگرافی: شما می توانید از فونت های جدید OpenType که شامل امکانات حرفه ای مانند کلید کوک سازهاى زهى است استفاده کنید و آنها را در فریم های متنی به همراه قابلیت های کامل در سطح DTP به کار ببرید.

– رابط کاربری تکلیف گرا: شکل جدید رابط گرافیکی این نرم افزار دارای قابلیت تب بندی است که در نوشتن نت موسیقی از اولین مرحله تا پایان به شما کمک خواهد کرد.

– وارد کردن و ذخیره کردن گرافیک: Avid Sibelius به شما امکان وارد کردن و ذخیره فرمت های محبوب گرافیکی را می دهد تا شما از آنها برای ساخت صفحه بندی های پیچیده ، کتاب های آموزشی و غیره استفاده کنید.

کتابخانه عظیم و حرفه ای صدا: Avid Sibelius دارای بیش از ۳۸ گیگابایت محتوای حرفه ای شامل صداهای ارکستر سمفونی، سازهای موسیقی راک و پاپ و … برای استفاده شما می باشد.

– بهینه سازی شده در یک مانیتور: متخصصان طراح این نرم افزار می دانند که بسیاری از کاربران از Sibelius روی لپ تاپ یا سیستم های دارای یک صفحه نمایش استفاده می کنند. به همین دلیل رابط کاربری Sibelius به شما امکان تمرکز روی موزیک را داده و شما می توانید اطلاعاتی که تنها در مواقع خاصی به آنها نیاز دارید را مخفی کنید.

– پشتیبانی کامل از سیستم های ۶۴ بیتی: امروزه سخت افزارها و سیستم عامل های ۶۴bit توانسته اند سرعت فعالیت های مختلف کامپیوتری را افزایش دهند. Avid Sibelius 7 هم اکنون از این سخت افزارها و سیستم عامل ها پشتیبانی می کند.

– اکسپورت و اینپورت آسان و حرفه ای

– رابط کاربری و بصری بهبود یافته

و…

Description

Sibelius is the world's best-selling music notation software, offering sophisticated, yet easy-to-use tools that are proven and trusted by composers, arrangers, publishers, educators, and students alike. And with the new Sibelius, you can access the software in more affordable ways than ever.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری