Autodesk AutoCAD Civil 3D 2019.0.1 x64

Autodesk AutoCAD Civil 3D 2019.0.1 x64

  • کاربرد : نرم افزار اتوکد شهرسازی
  • نسخه :Version 2019.0.1 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Autodesk
  • سال تولید : 2018

توضیحات

توان و قدرت مهندسی شهر سازی و عمران آن افزایش و برتری چشمگیری یافته است ، توانایی های بیشتر ، طراحی های بهتر و همچنین روش های کارگروهی مدرن و جدید به کمک آن امکان پذیر گردیده است . می توان از Autodesk AutoCAD Civil 3D در طراحی ، طرح ریزی و پیاده سازی سیستم های حمل و نقل جاده ای ، خشکی به صورت بسیار پیشرفته و توسعه یافته ، مهندسی منابع آب از ذخیره سازی ، کانال کشی و انتقال آب تا جمع آوری پس ماند فاضل آب و هدایت آب های سطحی حاصل ازبارش و فاضل آب ، و بسیاری از کارها وپروژه هایی بسیار مفید تر در عمران و شهرسازی ، امکانات سکونت انسان استفاده نمود . نرم افزار Autodesk AutoCAD Civil 3D اتوکد عمران و شهرسازی لایه ها و رتبه های مختلفی در استفاده و کاربری ازآن در استفاده ساده تا طراحی های پیشرفته کاملا شناخته نشده دارد. ابزارهای ایجاد شده و کاربردی در آن استفاده از این نرم افزار با محیط آشنای اتوکد را بسیار سریع تر و آسان تر می نماید . اشتراک کاری بین طراحی و طرح ریزی ، فاصله مابین تصورات و ایده های مهندسین عمران ، معماری و شهرسازی را تا مجسم نمودن و طراحی آن بسیار کم و یکی نموده است .

Description

AutoCAD Civil 3D is the software of choice for anyone who is active in civil engineering. For each phase of a project is within AutoCAD Civil 3D to find a suitable job. Whether it is about the process of surveying inwinningen or the design of roads, sewers, embankments and other volume objects (wells, dykes etc.), AutoCAD Civil 3D provides the right features to make this happen.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری