Brorsoft Video Converter 4.9.0.0

Brorsoft Video Converter 4.9.0.0

  • کاربرد : نرم افزار مبدل ویدیویی
  • نسخه :Version 4.9.0.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Brorsoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک نرم افزار مناسب برای تبدیل فیلم های شماست و بیش از ۷۰ فرمت ورودی و بالای ۲۵۰ فرمت فایل خروجی پشتیبانی می کند و تقریبا هر ویدیو و فایل های ویدیویی HD با فرمت استاندارد را بدون هیچ زحمتی و مشکلی تبدیل می کند. نرم افزار Brorsoft Video Converter بهینه شده برای گرافیک های NVIDIA® CUDA ™، AMD® با فناوری شتاب دهنده و سرعت فوق العاده برای تبدیل فیلم ها تا ۶x سریعتر از قبل می باشد و باعث برتری نسبت به مبدل های ویدیویی دیگر می باشد و منظم تر است. این تبدیل کننده ویدیو تضمین پایین آمدن کیفیت ویدیو در هنگام تبدیل را کم می کند و حتی تا صفر می رساند. سرعت بالایی در هنگام تبدیل تا ۶ برابر دارد و نرم افزار Brorsoft Video Converter یک برنامه سریع، با رابط کاربری پایدار و استفاده آسان برای همه در تبدیل ویدیوهای شما کمک می کند.

Description

Brorsoft Video Converter is perfect for converting. It supports more than 70 input formats and up to 250+ output file format. It lets you convert virtually any standard video and HD video file format without hassles. Optimized for NVIDIA® CUDA™, AMD® etc. acceleration technologies, the super speed video conversion now is 6X faster than before and surpasses most regular video converters. What's more, this video file converter ensures zero quality loss. Up to 6X faster encoding speed, stable, very simple and easy interface, Brorsoft Video Converter leaves other format converting tools in the dust.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری