اختلالات رشدی نورو ژنتیکی (عصبی ژنتیکی) – تنوع ظهور در دوران کودکی / Neurogenetic Developmental Disorders

اختلالات رشدی نورو ژنتیکی (عصبی ژنتیکی) – تنوع ظهور در دوران کودکی Neurogenetic Developmental Disorders

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسندگان : Michele M. M. Mazzocco and Judith L. Ross
  • چاپ و سال / کشور: 2007
  • تعداد صفحه : 508

توضیحات

اختلالات ژنتیکی در کودکان می تواند اثرات بسیار متغیری داشته باشد. حتی اختلالات نسبتا شایع ممکن است توسط پزشکانی که با طیف وسیعی از علائم شناختی یا رفتاری "غیر معمول" احتمالی در یک کودک مبتلا آشنا نیستند، تشخیص داده نشده و درمان نشود.
تحقیقات اخیر در زمینه ژنتیک و توسعه مغز منجر به تغییر شرح فنوتیپی اختلالات مختلف گشته، اما این دانش جدید به آسانی به دسترس پزشکان نیست.
این کتاب منبع واحدی را فراهم می کند که به پزشکان، متخصصان اطفال، روان شناسان اعصاب (نوروسایکولوژیست ها)، مربیان، و سایرین، با استفاده از آخرین تحقیقات برای شناسایی و درمان بسیاری از بیماری های ژنتیکی در سریع ترین زمان ممکن، کمک خواهد کرد.
برخی از موارد مورد بحث در کتاب اختلالات رشدی نورو ژنتیکی (عصبی ژنتیکی) – تنوع ظهور در دوران کودکی، عبارتند از: طیف گسترده ای از فنوتیپ ها، فنوتیپ های شناختی طیف گسترده - اتیولوژی ژنتیکی به خوبی قابل درک، سندرم های X شکننده، کالین فلتر، ترنر و...، ژنوتیپ منجر به سندرم، پیامدهای پزشکی، عواقب رفتاری یا روانی، کم کاری مادرزادی تیروئید، اختلالات متابولیکی، مشاوره ژنتیکی، سازگاری خانواده، گزینه های مداخله به موقع برای پیش دبستانی و سن سال مدرسه.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری