Agile Commander 1.2.0

Agile Commander 1.2.0

  • کاربرد : نرم افزار ویرایشگر متن برنامه نویسی
  • نسخه :Version 1.2.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Andrzej Kilijański
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک برنامه طراحی شده برای برنامه نویسان مستقل و تیم های کوچک می باشد، از دیگر راه حل های متفاوت است، این برنامه بومی که تمام داده ها را روی هارد دیسک شما ذخیره می کند.

این نرم افزار اجازه اینکه کنترل کامل به عنوان ردگیر خطا را داشته باشید به شما می دهد و مختص برنامه نویسان مستقل و تیم های کوچک است.

امروزه اکثر ابزارهای مدیریت پروژه برای شرکت های بزرگ با تیم های بزرگ طراحی شده اند. آنها اغلب سیستم های آنلاین پیچیده هستند، که نه تنها برای مدیریت پروژه ها بلکه برای جایگزینی سایر کانال های ارتباطی نیز استفاده می شود. اما در مورد برنامه نویسان مستقل یا تیم های کوچک؟

این سیستم های بزرگ دارای توابع بسیاری هستند که نه تنها بی فایده هستند، بلکه می توانند باعث قطع و کاهش بهره وری شوند. ارتباطات یک مثال خوب است. این معنای ایجاد پیغام در یک سیستم آنلاین نیست و یا ارسال یک ایمیل زمانی که فردی که میخواهید از آن چیزی بپرسد نشستن یک میز کنار شما است. یک شرکت بزرگ باید به دلیل اندازه آن ارتباطات را رسمی کند، در مورد یک شرکت کوچک استفاده از چنین تکنیک ها فقط رقابت را کاهش می دهد.

Description

Agile Commander is a kanban board designed especially for independent programmers and small teams. It differs from other such solutions because it is a native application and all data is stored on your hard disk. That allows you to keep full control. It also works great as a bug tracker.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری