Joyoshare Video Converter 1.0.1.4

Joyoshare Video Converter 1.0.1.4

  • کاربرد : نرم افزار مبدل ویدیو
  • نسخه :Version 1.0.1.4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Joyoshare
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار Joyoshare Video Converter یک مبدل حرفه ای برای فایل های ویدیویی می باشد که شما به کمک آن می توانید فایل های ویدیو در فرمت مختلف را تبدیل کنید این برنامه دارای امکانات مختلفی است. این برنامه علاوه بر یک مبدل حرفه ای ، یک ویرایشگر نیز می باشد و این یعنی دو قابلیت مهم در قالب یک برنامه است . در این برنامه ابزار های حرفه ای در نوار های وظیفه ی خود دارد . شما می توانید به کمک این برنامه فایل ویدیویی را که می خواهید به 150 فرمت مختلف ویدیو دیگر تبدیل کنید که این فرمت های پشتیبانی شده در ادامه مطلب آورده شده است. این برنامه به گونه ای طراحی شده است تا علاوه بر اینکه برای دستگاه های خانگی پخش ویدیو از جمله دی وی دی / بلوری پلیر برای پخش در شبکه های مجازی مانند یوتیوب، فیسبوک ، هولو و .... نیز قابل استفاده است. شما در این برنامه می توانید فرمت های مختلفی را برای کیفیت های مختلف از جمله 4k ، full HD ، HD و...بکار بگیرید.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Joyoshare Video Converter :
- پشتیبانی از 150 فرمت مختلف ویدیو
- پشتیبانی از کیفیت های مختلف از جمله 4K ، Full HD ، HD و ....
- امکان تبدیل ویدیو برای سرویس اشتراک ویدیو آنلاین
- رابط کاربری متریال
- امکان جدا کردن فایل صوتی از ویدیو
- پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی

Description

Joyoshare Video Converter for Windows is a 2-in-1 video converter and editor specially designed with extremely intuitive interface and neat operation buttons, aiming to make converting and editing videos more easily than ever. With the help of this smart video toolbox, you can make and watch any video anytime and anywhere with lossless quality. It could be one of the best yet easiest video converter software for your media conversion needs.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری