Picture Instruments Chroma Mask 2.0.10

Picture Instruments Chroma Mask 2.0.10

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزار عکاسی با پرده سبز
  • نسخه :Version 2.0.10
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Picture Instruments
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری کاربردی و جدید مخصوص علاقه‌مندان به حرفه عکاسی مدرن است. تکنیک کروماکی (Chroma Key) در سینما و تلویزیون کاربرد بی‌شماری دارد، از این رو بد نیست که با آن آشنایی بیشتری داشته باشیم. تصور کنید که یک گوینده پیش‌بینی وضعیت آب و هوا، در تلویزیون در حال گزارش اطلاعات مربوط به وضعیت آب و هوای منطقه است. در پشت سر او، تصاویری گرافیکی از نقشه جغرافیایی مناطق مختلف نمایش داده می‌شود و به طور زنده، این تصاویر هیچ تداخلی با تصویر مجری ندارد. در واقع در این سکانس، شما در حال مشاهده دو تصویر کاملا مجزا از هم هستید. چیزی که اتفاق افتاده این است که گوینده اخبار، پیش‌تر گزارش خود را در اتاقی با پرده سبز یا آبی ضبط کرده و سپس بعد از فیلمبرداری، این قسمت سبز رنگ از پشت سر وی حذف شده و تصویر دیگری جایگزین آن شده است.

این تکنیک در سینمای مدرن تحت عنوان کروماکی شناخته می‌شود، علاوه بر کاربرد در دنیای فیلمبرداری می‌تواند در دنیای عکاسی نیز مورد استفاده قرار گیرد. نرم افزاری که در این مطلب برای شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم آماده کرده‌ایم، قادر است تصاویر به ثبت رسیده با پرده سبز را شناسایی و این قسمت‌ها را به طور دقیق از تصویر شما حذف کند تا قادر باشید بک‌گراند دلخواه خود را برای این تصویر دلخواه جایگزین کنید.ویژگی های نرم افزار Picture Instruments Chroma Mask :

– مناسب برای عکاسان حرفه‌ای

– امکان تشخیص خودکار و حذف بک‌گراند سبز و آبی

– بهبود لبه اشیاء بعد از حذف بک‌گراند

– شناسایی خودکار اشیای اصلی

– قابلیت جایگزینی بک‌گراند تصاویر

Description

Chroma Mask is THE software for masking and cropping using Chroma Key. It can automatically mask and crop the subject already while shooting and display the cropped subject in front of a new background.
You can save color corrections along with a background as a "theme" so spontaneous motto-shoots are always possible. Besides using the popular green and blue background for masking Chroma Key also lets you key using the red channel. This is usually avoided in people photography since skin tones are rich in reds but it can be a great solution for shooting products that feature a lot of blue or green.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری