Picture Instruments Color Cone Pro 2.0.1

Picture Instruments Color Cone Pro 2.0.1

  • کاربرد : نرم افزار اصلاح تصاویر
  • نسخه :Version 2.0.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Picture Instruments
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام یک نرم افزار جدید و حرفه ای ، به منظور تغییر و ویرایش و اصلاحات در تصاویر شماست. مفهومی جدید که با ایجاد جلوه های فوق العاده زیبا و چشم گیر در تصاویر ، ایرادات آنان را از بین می برد. این نرم افزار قدرتمند قادر است نتایجی خارق العاده را با تنها چند کلیک ساده برای شما و تصاویر مورد علاقه تان به ارمغان بیاورد. این نرم افزار مبتنی بر مدل رنگ HCL است ؛ این مدل رنگ به اندازه مدل رنگ HSV مشهور و گسترده نیست ، اما از طرفی ویرایش تصاویر در این محیط بسیار لذت بخش تر و آسان تر خواهد بود. این مدل رنگ امکانات گسترده ای را در زمینه کار با بخش های برجسته و یا سایه ها در جلوه های بصری در اختیارتان قرار می دهد.

به کمک این نرم افزار شما می توانید به سادگی تصاویر خود را وارد محیط نرم افزار کرده و یا حتی با عمل Copy/Paste از کلیپ برود ، تصویر مورد نظرتان را فراخوانی نمایید ، برای ساخت و یا اصلاح رنگ ها در تصاویر شما می توانید چند نقطه را تعریف کنید و با استفاده از ابزارهای ویرایشی در دسترس ، نتایجی بی نظیر را در خروجی مشاهده نمایید.ویژگی های نرم افزار Picture Instruments Color Cone :

– ساخت نما و مناظر دیدنی و چشن گیر

– اصلاحات رنگی

– دارا بودن Color Warp

– دارا بودن درجه بندی رنگ برای فیلم ها

– امکانات گسترده در ویرایش عکس ها

Description

Color Cone is an entirely new concept for color correction as well as the creation of looks. This software is powerful as well as intuitive and it is able to deliver impressive results with a few clicks. Color Cone is based on an HCL-color model which is visualized in the form of a bicone (which has also given Color Cone it's name).

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری