Picture Instruments Mask Integrator 2.0.10

Picture Instruments Mask Integrator 2.0.10

  • کاربرد : ایجاد برش و ماسک بروی تصاویر
  • نسخه :Version 2.0.10
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Picture Instruments
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار Picture Instruments Mask Integrator یک ابزار کارامد برای ویرایش عکس می باشد شما به کمک این برنامه می توانید قسمتی از عکس را که میخواهید برش داده یا بروی آن ماسک قرار دهید و ذخیره کنید . ماسک ها در زمینه ویرایش عکس ها به عنوان یک لایه شناور برای عکس به حساب می اید که شم می توانید به جای تغییرات بروی لایه خود عکس این لایه را ویرایش کنید .این برنامه دارای قابلیت های مختلفی است این برنامه به صورت خودکار عکس هایی را که توسط دوربین گرفته می شود را شناسایی می کند و دیگر نیاز به پیدا کردن عکس ها به صورت دستی نیست .شما به کمک این برنامه قادر هستید تا به تصحیح ماسک ها به کمک تنظیم کردن نقاط سیاه و سفید بپردازید.امکان تصحیح کردن رنگ های یکی دیگر از قابلیت های این برنامه است که شما می توانید به خوبی ان را انجام دهید . در این برنامه ابزار قلمو نیز وجود دارد که شما می توانید باان به تصحیح ماسک ها بپردازید .
قابلیت های کلیدی نرم افزار Picture Instruments Mask Integrator :
- امکان ایجاد ماسک و کراپ بروی عکس
- پشتیبانی از ابزار قلمو
- امکان تصحیح رنگ
- امکان تصحیح ماسک به وسیله نقاط سیاه وسفید
- امکان تصحیح ماسک به کمک براش
- پشتیبانی از فرمت های مختلف عکس
- امکان شناسایی خودکار عکس ها

Description

Mask Integrator masks and crops subjects automatically during a photo shot. Two shots will be necessary for every subject: the regularly lit subject and a backlight version of it.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری