AlpineSoft Vinyl Studio 9.0.5

AlpineSoft Vinyl Studio 9.0.5

  • کاربرد : مبدل نوارهای کاست به فرمت دیجیتال
  • نسخه :Version 9.0.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : AlpineSoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم‌افزار AlpineSoft Vinyl Studio، محتوای نوارهای کاست را به فرمت دیجیتال تبدیل می‌کند. با استفاده از این برنامه کاربردی، به راحتی می‌توانید آلبوم‌های صوتی خود را به کامپیوتر انتقال دهید و سپس آنها را در نرم‌افزار مورد نظر خود، پخش کنید. نرم‌افزار AlpineSoft Vinyl Studio با کامپیوترهای ویندوز و مکینتاش سازگاری دارد و مجموعه کاملی از فیلترهای بهینه سازی صدا را در اختیار شما قرار می‌دهد. آخرین نسخه این برنامه قدرتمند توسط تیم شاتل‌لند به شما کاربر گرامی تقدیم می‌شود. در ادامه به سایر ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

سایر ویژگی‌های نرم‌افزار:
ارائه ابزارهای ساده و کاربردی برای تفکیک فایل صوتی.
امکان ذخیره سازی فایل‌های صوتی به فرمت‌های گوناگون.
پشتیبانی از قابلیت Undo و Redo چند سطحی.
قابلیت ادغام با آیتونز بر روی سیستم عامل مک.
امکان رایت کردن سی‌دی‌های صوتی و MP3.

Description

VinylStudio is software dedicated to converting your records and tapes to digital format. Much easier to use than a conventional audio editor, transferring your albums to your computer is simple and straightforward. From there, play them in your favourite audio player, burn them to CD, download them onto your mobile device or stream them around your home. Works with both Windows and Macintosh computers and includes a full set of sound cleaning filters.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری