پلاگین / UVI Rotary v1.0.0-R2R

UVI Rotary v1.0.0-R2R
پلاگین

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

rotary speaker یا بلندگوی لسلی ( بلندگوی گردان ) (به انگلیسی: Leslie Speaker) ساختاریست تشکیل شده از تقویت کننده/بلندگو که برای ایجاد تغییر در صدا با استفاده از اثر داپلر توسط دانلد لسلی در سال ۱۹۴۰ اختراع شده است . صدای خروجی این نوع بلندگو ها شباهتی به افکت vibrato اما نتایج بسیار هارمونیک تری دارد . از نوع افکت در موسیقی های کلاسیک راک و بلوز از گروه ها و خوانندگان بزرگ جهانی مثل بادی گای، جیمی هندریکس، رابین ترور، پینک فلوید و بیتلز و … استفاده شده است . شرکت UVI اقدام به شبیه سازی دقیق و فنی این نوع بلندگو ها کرده و با امکانات ویژه ای همراه با محیط کاربری زیبا و با کارایی آسان آن را در اختیار شما قرار می دهد . با استفاده از این پلاگین ارزشمند می توانید از این نوع افکت در پروژه های خود بهره ببرید .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • محمد جواد رضایی تازیک
    (08:39)   1398/6/26
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    پلاگین خیلی عالییی هست اگه لینک دانلودش باشه

بارگزاری