پلاگین / u-he Presswerk v1.1.1.4596-R2R

u-he Presswerk v1.1.1.4596-R2R
پلاگین

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

پلاگین Presswerk از شرکت u-he یک پردازنده قوی داینامیک است که در یک محیط کاربری زیبا و آسان مجموعه ای از ویژگی های ارزشمند برای کنترل کامل بر تمام جزئیات صدا را می دهد . Presswerk کمپرسورهای مشهور را تقلید نمی کند بلکه گرما را از مدل های سخت افزاری سخت افزاری با تحولاتی که تنها در حوزه دیجیتال امکان پذیر است به وجود می آورد . پلاگین Presswerk دارای تمام ویژگی هایی است که از یک کمپرسور انتظار دارید . از ویژگی های مهم پلاگین می توان به استفاده از ducking برای ایجاد فضای بیشتر در میکس و Sidechain ، کنترل ratio, attack و release و … ۶ نوع نمایش متفاوت محیط کاربری برای بخش های Drum Compressor, Vocal Compressor, M/S Program Compressor, Easy Compressor, Bus Compressor, Limiter ، حالت M / S پردازش سیگنال ، Rotator دو مرحله ای برای کاهش نامتقارن و ناخواسته در سیگنال ، اشباع برای اضافه کردن رنگ و شخصیت به صدا ، فشرده سازی موازی داخلی و … اشاره کرد . در ادامه مطلب با دموی تصویری پلاگین Presswerk همراه شما کاربران گرامی هستیم . 
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری