Waves Complete 2017.11.23 WiN/OSX

Waves Complete 2017.11.23 WiN/OSX

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • تولید کننده : Waves Audio Ltd
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار های زیادی برای ساخت موزیک با کامپیوتر وجود دارند که هر کدام دارای امکانات زیادی هستند. نرم افزار هایی هم هستند که با وجود امکانات زیادی که دارند امکان اضافه کردن امکانات جدید را هم به کاربر می دهند مثل انواع افکت های صوتی و صدا سازهای جانبی.پلاگین vst یک نوع استاندارد برای نرم افزارهای صوتی است که ابزار های اضافه را برای این نرم افزارها فراهم می کند.برای مثال نرم افزارهای ویرایش و تنظیم صدا مثل: کیوبیس ، اف ال استودیو ، استودیو وان و … از پلاگین های vst پشتیبانی میکنند و شما میتونید یک افکت صوتی (مثلا Auto tune) را وارد برنامه کرده و افکتش را روی فایل هایتان اعمال کنید . Waves Complete v2017 مجموعه ای شامل ۲۵۰ پلاگین برای پردازش روی صدا و ایجاد هرگونه افکت برای ایجاد جلوه های صوتی و اعمال افکت های میکس و مسترینگ می باشد ، می توان گفت این مجموعه محبوب ترین و کامل ترین پکیج موجود در دنیای موسیقی می باشد .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری