پلاگین های / Blue Cat Audio Plugins Bundle WIN R2R

Blue Cat Audio Plugins Bundle WIN R2R
پلاگین های

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Blue Cat Audio نام یکی از تولید کنندگان قدیمی و معتبر پلاگین های پردازش روی صدا می باشد که همواره با محصولات با کیفیت و البته متفاوت خود طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است . در این بخش از سایت اقدام به جمع آوری آخرین نسخه از تمام پلاگین های موجود از این شرکت را کرده ایم و اکنون در یک پکیج به شما انها را تقدیم می کنیم . این مجموعه شامل تمام پلاگین های شرکت Blue Cat Audio کرک شده توسط تیم R2R می شود که انواع ابزار های پردازش روی صدا مثل کومپرسور ، اکولایبزر ، آنالیزر ، اندازه گیر ، لیمیتر و … می شود . از جمله محصولات مهم این شرکت می توان به PatchWork اشاره کرد که می توان با استفاده از آن از پلاگین های ۳۲ بیت را در نرم افزار های آهنگسازی ۶۴ بیت و برعکس آن اجرا کرد . MB-7 Mixer نام یکی دیگر از محصولات پرطرفدار این شرکت می باشد که صدای ورودی را به شکل ویژه ای تقسیم و یک میکسر کامل در اختیار شما قرار می دهد . با ما همراه باشید .

Description

 
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری