بانک صدای / Big Fish Audio Acoustic Soundscapes KONTAKT

Big Fish Audio Acoustic Soundscapes KONTAKT
بانک صدای

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

بانک صدای Acoustic Soundscapes از شرکت Big Fish Audio مجموعه ای از صداهای آماده فضاسازی و بافت های سینمایی را در خود دارد که انتخاب مناسبی برای موسیقی متن عناصر تصویری از جمله فیلم ، بازی های رایانه ای ، و … می باشد . برای ساخت بانک صدای فوق از سریال های معروفی مثل True Blood, The Help, The Walking Dead, Babel, Hell on Wheels, Dexter? , Deadwood, Motorcycle Diaries, Brokeback Mountain, The Road, The Assassination الهام گرفته شده است . این مجموعه انواع کیت های آماده به صورت لایه باز برگرفته از ساز های Acoustic Guitars, Vocals, String Sections, Fiddle, Ukulele, Percussion, Baritone Guitar, Banjo, Dulcimer, Bass, Dobro را برای شما فراهم آورده است . بانک صدای Acoustic Soundscapes دارای محیط کاربری تحت پلیر کانتکت برای استفاده و شخصی سازی بهتر می باشد . .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری