نسخه مک پلاگین / iZotope Ozone Advanced 8 v8.00 MAC FiXED

iZotope Ozone Advanced 8 v8.00 MAC FiXED
نسخه مک پلاگین

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • تولید کننده : iZotope, Inc
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نسخه ۸ پلاگین حرفه ای میکس و مسترینگ Ozone Advanced 8 برای سیستم عامل مک کرک شد . Ozone Advanced 8 نام پلاگینی قدرتمند به منظور میکس و مسترینگ حرفه ای فایل های صوتی و موسیقی می باشد که با قابلیت ها و ابزارهای ویرایشی و خلاقانه خود در این زمینه به موزیسینها و تنظیم کنندگان استودیوهای موسیقی کمک می کند تا با استفاده از آن قطعاتی با میکس و مسترینگ عالی و صدایی شفاف تولید و منتشر نمایند، از جمله ویژگی ها و قابلیت های مهم دیگر این پلاگین میتوان به قابلیت مسترینگ و ویرایش همزمان صداها با ابزارها و پلاگین های مختلف، حذف نویزها و قطع و وصلی های موجود در فایل صوتی، قابلیت اضافه کردن حالت های ویژه ی پویا و استریو به موزیک های ویرایشی، ویرایش صداها با استفاده از متد EQ’s Digital، ارائه صداهای آنالوگ و مدرن برای زیباتر شدن موزیک و صدا، فیلترگذاری حرفه ای صداهای ضبطی و بسیاری دیگر اشاره کرد، این نرم افزار قدرتمند از تولیدات شرکت iZotope می باشد.

Description

 
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری