وی اس تی گیتار الکتریک / Chocolate Audio Uproar RAW 8-String Baritone Guitar

Chocolate Audio Uproar RAW 8-String Baritone Guitar
وی اس تی گیتار الکتریک

  • 5.0 (2 رای)
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

کمپانی Chocolate Audio با همکاری Gianluca Ferro اقدام به ساخت وی اس تی گیتار الکتریک سمپل گیری شده از گیتار سفارشی سازی شده ESP 8-String Baritone Guitar کرده است . این گیتار با ۸ سیم مناسب برای ریتم های power rhythm می باشد که برای هنرمندان شاخه های مختلف راک می تواند مفید باشد .  وی اس تی فوق با محدوده ۲ اکتاو F#1 تا F#3 و ۶ نوع Round Robins و ۳۰ مفصل مختلف برای اجراهایی مثل Single Notes, Power Chords and Power Chord Inversions, Ghost, Legato and Slide. Vibratos, Harmonic Pinch, Palm Mute Standard, Palm Mute Dead, Slide Noises, String Slides, X-Ghost ساخته شده است . این ابزار مجازی تحت پلیر کانتکت همراه با محیط کاربری مناسبی منتشر شده است . در ادامه مطلب با دموی تصویری وی اس تی گیتار الکتریک در خدمت شما عزیزان هستیم .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری