وی اس تی ویولن / Auddict United Strings of Europe First Violins

Auddict United Strings of Europe First Violins
وی اس تی ویولن

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

در مجموعه ارکستر اجزا و بخش های مشخصی وجود دارد که یکی از مهمترین آنها شاخه ساز های استرینگ می باشد که خود نیز به چند نوع و موقعیت مختلف تقسیم می شود و به طور معمول از اولین ویلن، ویلن دوم، ویولا، و ویولنسل و کنترباس دو (یا کنترباس) تشکیل شده است ، کمپانی Auddict تصمیم به ساخت نسخه های مجازی سازهای استرینگ با این رده بندی گرفته است . در این بخش از سایت نسخه اولین ویولن را آماده دانلود کرده ایم . وی اس تی تحت کانتکت United Strings of Europe First Violins یک نسخه نرم افزاری از ساز ویولن با بهترین کیفیت ممکن می باشد که در Cadogan Hall در لندن رکوردگیری شده است . این محصول با استفاده از ۲۲/۰۰۰ سمپل کاملا طبیعی انواع تکنیک های اجرا مثل legato ، Staccato, Pizzicato را همراه با ۷ موقعیت میکروفن گذاری مختلف را در اختیار کاربران خود قرار می دهد . این وی اس تی ویلن در ادامه مزلب همراه سایت باشد .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری