وی اس تی گیتار / Dio Instant Ukulele Guitar Bundle KONTAKT

Dio Instant Ukulele Guitar Bundle KONTAKT
وی اس تی گیتار

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2017

توضیحات

با یکی دیگر از محصولات شرکت ۸dio همراه سایت باشید . وی اس تی Instant Ukulele Guitar Bundle نام یک بانک صدای شبیه سازی شده از نوعی گیتار با نام Ukulele Guitar است که به ۲ صورت انفرادی و ریتم و آکورد تولید و روانه بازار شده است . در این بخش از سایت هر ۲ نسخه را برای دانلود در یک پکیج قرار داده ایم .یوکلِلی (به هاوائی: ʻukulele) یک ساز زهی و زیرمجموعه‌ای از خانواده گیتار است.خاستگاه یوکللی از سدهٔ ۱۹ و زمانی بود که پس از ورود گیتار توسط پرتغالی‌ها به هاوایی، مردم هاوایی شکل ویژه‌ای از گیتار را برای خود ساختند. یوکللی در اوایل سده بیستم در ایالات متحده محبوبیت زیادی یافت و از آن‌جا به دیگر نقاط جهان راه یافت. اکنون کمپانی ۸dio با بهره گیری از ۶۷۰۰ سمپل ۱۵ نوع تنظیم از پیش طراحی شده گیتار تک نوازی و ۱۳ نوع استرامر با ۱۲ نوع آکورد و ۱۲ نوع ریتم مختلف یک بانک صدای کامل از این ساز را در اختیاره شما قرار می دهد .

Description

 
آموزش نصب تحت پلیر کانتکت اجرا می شود .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری