Any eBook Converter 1.0.5

Any eBook Converter 1.0.5

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل فرمت کتاب های الکترونیکی
  • نسخه :Version 1.0.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : ANVSOFT
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری جدید و قدرتمند، در زمینه تبدیل فرمت کتاب‌‌های الکترونیکی و حذف قفل‌های امنیتی آنان است. پیشرفت تکنولوژی، ابعاد مختلفی از زندگی روزمره ما را تحت تاثیر قرار داده است. برای مثال، این روزها حتی مطالعات مردمان عادی، دانش آموزان، دانشجویان و … هم تغییر کرده و کتاب‌های فیزیکی و جزوات کاغذی، جای خود را به رایانه‌های لوحی و یا گوشی‌های موبایل داده‌اند. ظهور دستگاه‌های هوشمند و ارائه نسخه‌های الکترونیکی کتاب‌ها و مفاهیم آموزشی، سبب آن شده که افراد با هزینه کمتری به محتوای مورد نظر خود دسترسی داشته و در هر جا و زمانی مطالعه مطالب دلخواه خود را انجام دهند.

نرم افزاری که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، ابزاری قوی و کاربردی برای تبدیل فرمت کتابخوان‌های هوشمند است. این نرم افزار، کاربران را قادر می‌سازد تا کتاب‌های الکترونیکی کیندل، ادوبی، کوبو و … را به فرمت‌های مورد نظر خود تبدیل کرده و آن‌ها را به آسانی با دیگران به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، نرم افزار مذکور قادر است قفل‌های امنیتی موجود بر روی کتاب‌های الکترونیکی را حذف کرده و محتوای مورد نظر شما را به فرمت‌هایی همچون فایل‌های متنی، پی‌دی‌اف (PDF) و … تبدیل کند.ویژگی های نرم افزار Any eBook Converter :

– امکان تبدیل فرمت کتاب‌های الکترونیکی به فرمت‌های EPUB, PDF, Mobi, AZW, Text

– قابلیت حذف قفل‌های امنیتی کتاب‌ها

– سازگاری با کتابخوان‌های Kindle eBooks, Adobe eBooks, Barnes Noble NOOK eBooks, Kobo eBooks

– توانایی تبدیل فرمت گروهی کتاب‌های الکترونیکی

Description

Any eBook Converter is a powerful and professional eBook Converter to remove DRM from eBooks files, including Kindle eBooks, Adobe eBooks, Barnes Noble NOOK eBooks and Kobo eBooks. After removing DRM, you can read your purchases on any of your e-readers or apps that you want. Currently, Any eBook Converter supports adding up to 24 file format for converting, such as Kindle, Adobe, PRC, HTMLZ, DOCX, etc.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری