Recovery Explorer Professional 6.16.2.4894

Recovery Explorer Professional 6.16.2.4894

  • کاربرد : نرم افزار بازیابی اطلاعات
  • نسخه :Version 6.16.2.4894
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : SysDevSoftware
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام یک راهکار بسیار قدرتمند و تضمینی، جهت بازیابی انواع اطلاعات حذف شده از حافظه‌های هارد دیسک، مموری کارت، فلش مموری و سایر دیسک‌های ذخیره‌ اطلاعات دیجیتال است. اگر شما نیز به تازگی، بخش مهمی از اطلاعات مهم و حیاتی خود را به طور ناگهانی پاک کرده و یا به هر دلیل دیگری آنان را از دست داده‌اید، فرصت را از دست نداده و با استفاده از نرم افزاری بازیابی جدیدی که در این مطلب برایتان تدارک دیده‌ایم، اقدام به بازیابی آنان کنید. یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که کاربران در دنیای دیجیتال با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، حذف ناگهانی اطلاعات و پرسش و پاسخ در رابطه با امکان/عدم امکان بازیابی آن‌هاست.

در این مطلب نرم افزاری را برایتان آماده کرده‌ایم که به واسطه آن، می‌توانید انواع مختلفی از فرمت‌های دیجیتالی را با چند کلیک ساده بازیابی نمایید. فرقی نمی‌کند که فایل فرمت پارتیشن‌های شما مربوط به ویندوز باشد یا لینوکس و یا هر سیستم عامل دیگری! این برنامه ضمن سازگاری با کلیه فرمت‌های موجود، کاربر را قادر می‌سازد تا با چند کلیک ساده، اطلاعات حذف شده خود را با نهایت سرعت و امنیت بازگردانی کند.ویژگی های نرم افزار Recovery Explorer Professional :

– پشتیبانی از حافظه‌های داخلی و یا خارجی

– سازگار با حافظه‌های مموری کارت، فلش مموری و …

– امکان بازگردانی اطلاعات حذف شده از حافظه‌های مجازی

– پشتیبانی از فایل فرمت‌های ویندوزی FAT/FAT32/ExFAT/NTFS/ReFS

– سازگاری با فایل فرمت‌های مک از جمله HFS+/APFS

– سازگار با فایل فرمت‌های لینوکسی Ext2/Ext3/Ext4, UFS/UFS2, XFS, ReiserFS, JFS, Btrfs

– امکان بازیابی فایل‌ها و فولدرهای حذف شده

Description

Recovery Explorer Professional is a robust instrument that will cope even with most challenging data loss tasks that technical experts may come across with. The software handles a broad set of devices, file systems and RAID configurations.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری