آموزش توسعه ویژوال برای محیط / The Gnomon Workshop - Visual Development for Environments

The Gnomon Workshop - Visual Development for Environments
آموزش توسعه ویژوال برای محیط

  • کاربرد : آموزش توسعه ویژوال برای محیط
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : The Gnomon Workshop
  • سال تولید : 2017

توضیحات

محیط های طراحی برای فیلم، بازی ها یا انیمیشن نیاز به گردش کاری تکراری، مشترک و انعطاف پذیر دارد. در این بخش، اولیویر دووارد روند توسعه ویژوال خود را به اشتراک می گذارد، زیرا او از مفهوم اولیه و طرح های اولیه به ارائه نهایی با استفاده از Sketchbook Pro، MOI 3D، مایا، V-Ray و فتوشاپ پیوسته است. با شروع از مفاهیم 2D و اشکال هندسی ساده که زبان فرم را تعریف می کنند، سپس در MOI 3D با بلوک 3D کار می کند. این طرح اولیه سپس 3D رندر شده و در 2D با Autodesk Sketchbook Pro تصفیه شده است، با استفاده از ابزار چشم انداز برای طراحی به طور طبیعی و با دقت به کار گرفته میشود.او با ترکیب دوربین در Autodesk مایا آزمایش می کند تا دیدگاهی را که بهترین طراحی را نشان می دهد، پیدا کند. یک فصل در مورد رنگ نشان می دهد که چگونه از طریق استفاده از طرح های رنگی مختلف شروع به ارائه می کند. هنگامی که طراحی برای تصویر کلی حل و فصل می شود، زمانه حرکت در تکنیک ها میرسد که به ارائه نهایی حرفه ای کمک می کند. او قبل از اعمال آن به کل تصویر، به بررسی این فرآیند با یک پرونده خاص می پردازد و به او اجازه می دهد تا بهترین پروسه را بررسی کند. در این مرحله، تصویر نهایی در فتوشاپ کار می کند زیرا آماده است تا مدیر، مشتری یا تولید کننده را نشان دهد. برای کسانی که علاقه مند به ادغام هر دو روش 2D و 3D برای نشان دادن طرح ها هستند، این عنوان طیف گسترده ای از تکنیک ها و گردش کار را فراهم می کند که به طور موثر نتایج حرفه ای را تولید می کند.

Description

Designing environments for film, games or animation requires an iterative, collaborative and flexible workflow. In this title, Olivier Dubard shares his Visual Development process as he takes an idea from early concept and initial sketches to final presentation using Sketchbook Pro, MOI 3D, Maya, V-Ray and Photoshop. Starting with 2D ideation and simple geometric shapes that define form language, he then moves into 3D block out in MOI 3D. This initial layout is then 3D rendered and refined in 2D with Autodesk Sketchbook Pro, using the perspective tool to design naturally and accurately. With the design established, he experiments with composition and camera in Autodesk Maya to find the view which best illustrates the design. A chapter on color then demonstrates how to start giving life to the concept through the use of different color schemes. Once the design for the overall image is resolved, it is time to move onto techniques which will help finalize a professional presentation. He explores this process with a specific prop before applying it to the entire image, allowing him to explore what the best process will be. It is at this point that the final illustration is worked on in Photoshop as it is made ready to show the director, client or producer. For those interested in integrating both 2D and 3D techniques to illustrate designs, this title provides a wide range of techniques and workflow that efficiently produce professional results.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری