Lynda - Revit 2019 Essential Training for MEP (Imperial)

Lynda - Revit 2019 Essential Training for MEP (Imperial)

  • کاربرد : آموزش Revit 2019 ویژه امور مکانیک ، برق و لوله کشی ( Imperial )
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2018

توضیحات

طراحی MEP (مکانیکی، الکتریکی، و لوله کشی) یکی از بزرگترین کامپوننت های زنجیره BIM (مدل‌سازی اطلاعات ساختمان) می باشد و بسیاری از مهندسان MEP از نرم افزار Revit به عنوان ابزار طراحی خود استفاده می کنند. این فیلم آموزشی بر روی ویژگی های MEP نسخه ی 2019 نرم افزار Revit تمرکز می کند و برای افرادی طراحی شده است که می خواهند با سیستم امپریال (اینچ و فوت) فعالیت کنند.
شما می توانید در این دوره، یک مبحث خاص را یاد بگیرید و یا اینکه می توانید کل دوره را برای آشنایی با تمامی جنبه های اکوسیستم Revit MEP تماشا نمائید. شما در طول این دوره یاد می گیرید که چطور نقشه های ساختمانی ساده ایجاد کنید، چگونه سیستم های روشنایی و مدارهای الکتریکی را طراحی نمائید، چطور یک پروژه ی مکانیکی را شروع کنید، به چه صورت نقشه های لوله کشی را ایجاد نمائید، چگونه سیستم آبیاری قطره ای را به وجود آورید، و در نهایت طرح های خود را برای ساخت و ساز مستند نمائید.

Description

MEP (mechanical, electrical, and plumbing) design is one of the major components of the BIM chain—and Revit is the design tool of choice for many MEP engineers. This course focuses on the MEP features of the 2019 version of Revit for users who prefer to work in imperial units (inches and feet).

You can dive into a specific trade, or take the entire course to learn about all aspects of the vast Revit MEP ecosystem. Upon completion, you'll know how to create basic floor plans, design electric circuits and lighting systems, tackle a mechanical project, create plumbing plans, design sprinkler systems, and document your designs for construction and fabrication.
Topics include:
Electrical features
Mechanical features
Plumbing features
Fire protection features
Adopting Revit into your workflow
Creating detailed views
Importing details
Creating sheets
Controlling revisions
MEP fabrication parts
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری