Lynda - ZBrush and SubD Design for 3D Printing with SLA

Lynda - ZBrush and SubD Design for 3D Printing with SLA

  • کاربرد : آموزش مدل سازی و طراحی برای چاپ سه بعدی بوسیله Rhino و Zbrush
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2018

توضیحات

بسته های CAD معمولا در کارهای مشابه نسبت به هم برتری ندارند، اما جابجایی مدل ها در بین آنها می تواند امر بسیار دشواری باشد. در این دوره ی آموزشی، شما با یک سیستم کاری برای انتقال مدل ها بین ZBrush و سایر بسته های CAD نظیر Rhino آشنا می شوید که از SubD (سطوح زیربخش) استفاده می کنند. مدرس این دوره، آقای Jean Gorospe به شما نشان می دهد که چگونه طرح هایی را بسازید که هم مستحکم باشند و هم برای فرآیند پرینت سه بعدی آماده شوند که به استریولیتوگرافی (SLA) معروف می باشد.

شما در طول این دوره یاد می گیرید که چطور یک مدل صندلی مدرن را در نرم افزار Rhino ایجاد کنید، سپس آن را برای اضافه کردن جزئیات به نرم افزار ZBrush منتقل نمائید، بعد از آن، مش را به Rhino برگردانید و آن را به NURBs تبدیل کنید، و در نهایت آن را برای فرآیند پرینت آماده سازید.

Description

Not all CAD packages excel at the same tasks. But moving models between them can be difficult. In this course, you can learn a workflow for moving models between ZBrush and CAD packages that use SubD (subdivision surfaces), such as Rhino. Instructor Jean Gorospe shows how to build incredible designs that take advantage of both their strengths-and prepare for an exciting 3D printing process known as stereolithography (SLA). Follow along and discover how to build a modern task chair in Rhino, transfer the model to ZBrush for high-res detailing, send the mesh back to Rhino to convert it to NURBs, and finalize the design for printing. Jean even shows you what the results look like coming straight off an SLA printer, and after they've been washed and cured.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری