Lynda - AutoCAD LT Essential Training

Lynda - AutoCAD LT Essential Training

  • کاربرد : فیلم آموزش AutoCAD LT Essential Training
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک نرم افزار محبوب دوبعدی CAD می باشد که توسط شرکت اوتودسک ساخته شده است. به کمک این دوره یاد بگیرید که چطور از این نرم افزار کاربردی استفاده کنید. این دوره با نمایش مباحث مقدماتی، پرینت ساده، و نقشه برداری به شما کمک می کند تا به صورت مرحله به مرحله قابلیت های نرم افزار AutoCAD LT را یاد بگیرید و مهارت های خود را در زمینه ی CAD افزایش دهید. مدرس این دوره، آقای Shaun Bryant مباحث متنوعی را در این دوره آموزش می دهد، از قبیل: چگونگی رسم شکل های هندسی ساده، کار بر روی یک نقشه ی AutoCAD، مرتب کردن نقشه ها با لایه ها، و اضافه کردن ابعاد. شما با تماشا و یادگیری کامل این دوره، می توانید به روش دلخواه خود از نرم افزار AutoCAD LT استفاده کنید، طرح های CAD اختصاصی درست کنید، و کارهای خود را برای پلتفرم دو بعدی CAD ایجاد نمایید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.
مشخصات فیلم آموزشی AutoCAD LT Essential Training :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Valerie Sutton

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 6 ساعت و 12 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 6/5/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Description

Hit the ground running with AutoCAD LT, the 2D drawing software from Autodesk. Starting with drawing basic objects and concluding with simple printing and plotting, this course will guide you step-by-step through developing your CAD skills with AutoCAD LT. Author Shaun Bryant will get you to a point where you can drive AutoCAD LT on your own: navigating the interface, creating objects such as polylines and dimensions, and deftly organizing your projects with layers.
Topics include:
Opening DWG drawing files
Starting a new drawing
Saving drawings
Drawing lines and shapes
Working with the Snap and Grid features
Editing objects
Organizing drawings with layers
Inserting blocks
Creating layouts
Adding text
Hatching
Adding and editing dimensions
Printing your drawings
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری