Lynda - OctaneRender for Cinema 4D Essential Training

Lynda - OctaneRender for Cinema 4D Essential Training

  • کاربرد : تصاویر را در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به موتورهای رندر CPU استاندارد رندر کنید
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک موتور رندر محبوب برای نرم افزار Cinema 4D است. این موتور، تصاویر را در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به موتورهای رندر CPU استاندارد رندر می کند. در این دوره ی آموزشی، آقای Andy Needham شما را با این ابزار ضروری برای مدلسازی 3D و طراحی آشنا می کند. او در ابتدا موتور Octane را بررسی می کند و شما را در مدت زمان 30 دقیقه با این موتور رندر آشنا می نماید. سپس قلب این موتور، یعنی Live Viewer را بررسی می کند که فیدبک تصویری را به صورت فوری بر روی پروژه ی شما نمایش می دهد. آقای Needham در ادامه به سراغ متریال ها می رود و متریال های ترکیبی و فلزی را که در Octane 3.08 موجود می باشد معرفی می کند. شما در ادامه با سیستم نورپردازی Octane آشنا می شوید و دوربین لنز نازک را مشاهده می کنید که به کمک آن می توانید افکت های عمق میدان و موشن بلور را ایجاد نمایید. آقای Needham در انتها نیز افکت های حجمی مثل مه و دود را به شما نشان می دهد و کمک می کند تا بتوانید تنظیمات رندر خود را کاملا بهینه سازی نمایید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Description

OctaneRender is a popular third-party render engine for Cinema 4D. It renders images in a much shorter time than a standard CPU renderer. In this course, mograph artist Andy Needham introduces members to this critical tool for 3D modeling and design. It begins with a quick-start guide, designed to get you up and running with Octane in 30 minutes or less. Andy then explores the Live Viewer—the heart of the engine, which provides instant visual feedback on your project—and C4D layouts for Octane. Then dive deep into materials, including the blend and metallic materials introduced in Octane 3.08; the Octane lighting system; and the thin-lens camera, which enables effects such as depth of field and motion blur. Andy also reviews Octane Scatter, volumetric effects like fog, and the new Toon materials and lights. He shows how to optimize your render settings and use a multi-pass workflow to enable you to get the most flexibility and control over your scene. The course wraps up with a challenge that will allow you to practice your newfound skills.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری