EaseUS Data Recovery Wizard 12.0

EaseUS Data Recovery Wizard 12.0

  • کاربرد : بازگردانی حرفه ای فایل ها
  • نسخه :Version 12.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Chengdu Yiwo Tech Development
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک نرم افزار کاربردی عالی از شرکت CHENGDU YIWO Tech می باشد. نرم افزار یکی از نرم افزار های بروز و مدرن در زمینه بازگردانی فایل های حذف شده از سیستم شما می باشد.همیشه حذف یا از بین رفتن ناخواسته اطلاعات می تواند موجب ناراحتی کاربران شود و بدتر از آن اینکه اطلاعات ضروری و بسیار مهم باشد. نرم افزار EASEUS Data Recovery به شما کمک می کند تا فایل های حذف شده از انواع مموری ها ، فلش ها ، هارد دیسک در تمامی وسایلی که استفاده می کنید ریکاوری کنید.

برنامه EASEUS Data Recovery قابلیت های مدرن تر و روش های مؤثر تری را به نسبت دیگر نرم افزار های ریکاوری عرضه می کند تا بتوانید به آسانی کار خود را انجام دهید. از جمله قابلیت های مهم آن نیز کپی اطلاعات و داده ها از هارد دیسک ها و دیگر حافظه های مجازی دارای مشکل و همچنین پشتیبانی هارد دیسک ها با حافظه حتی 8 ترابایت می باشد و با تمامی نسخه های ویندوز مانند 7 ، ایکس پی ، 8 و 8.1 سازگاری دارد. کاربری آسان این نرم افزار کار را برای کاربران مبتدی آسان گردانده است.
ویژگی های نرم افزار EASEUS Data Recovery ‌Wizard Professional :

– پشتیبانی حافظه های با ظرفیت بالا (8 ترابایت)

– پشتیبانی کامل از آخرین نسخه ویندوز مایکروسافت (ویندوز 8)

– استفاده از آخرین تکنولوژی برای اسکن و بازگردانی فایل ها

– بازگردانی فایل های حذف شده ناشی از فرمت اشتباه

– بازگردانی فایل های حذف شده ناشی از خرابی هارد دیسک

– پشتیبانی از دیسک های سخت RAW

– قابلیت انتخاب فرمت فایل های جستجو شونده

– پشتیبانی از فرمت های مختلف در بازگردانی فایل ها

– پشتیبانی از فایل های سیستمی FAT12, FAT16, FAT32, NTFS/NTFS5

– پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز 2012/2000/XP/2003/Vista/2008/Windows 7/Windows 8/Windows 10

– کاربری آسان

و …

Description

EaseUS Data Recovery Wizard, completely safe and effective hard drive data recovery software, provides reliable data recovery solution to save all kinds of data loss scenarios. It enables you to recover unlimited types of files from PC/laptop, hard drive, lost or raw partition, USB drive, memory card, digital camera, music player or other storage devices due to deleting, formatting, partition loss, partition inaccessibility, virus attack or other unknown reasons. Just need 3 simple steps to retrieve all your lost data.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری