Futuremark VRMark 1.3.2020 x64

Futuremark VRMark 1.3.2020 x64

  • کاربرد : نرم افزار انجام تست بنچمارک برای استفاده از تجهیزات واقعیت مجازی
  • نسخه :Version 1.3.2020
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : UL
  • سال تولید : 2018

توضیحات

بازی های واقعیت مجازی (VR مخفف Virtual Reality) که به کاربر امکان می ‌دهد تا با یک محیط شبیه‌سازی رایانه‌ای تعامل داشته باشد، معمولاً برای اجرا به روی کامپیوتر، نسبت به بازی های معمولی رایانه ای، به تجهیزات سخت افزاری/نرم افزاری بالاتری نیاز دارند. بنابراین اگر شما در نظر دارید تا یک هدست اچ‌تی‌سی وایو (HTC Vive) یا آکیولوس ریفت (Oculus Rift) و ... بگیرید قبل از هرچیزی باید از این که سیستم شما قابلیت اجرای VR را دارد اطمینان حاصل نمایید.
نرم افزار Futuremark VRMark شامل دو تست VR benchmark (تست بنچمارک VR) است که بدون نیاز به وجود هیچ گونه هدست یا اتصال با HDM بر روی مانیتور شما اجرا می شود و مواردی مانند CPU، RAM، هارددیسک و کارت گرافیک را بررسی می کند. در پایان هر تست شما می توانید به راحتی متوجه شوید که سیستم شما توانایی اجرای VR را دارد یا خیر و چنانچه این فاقد توان لازم است تا چه حد می توان آن را برای استفاده از تجهیزات VR بهبود داد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Futuremark VRMark:
- بررسی امکان استفاده از HTC Vive و Oculus Rif در کامپیوتر
- تست سیستم با دو آزمون VR benchmarks بدون نیاز به هدست
- نمایش جزئیات کامل تست بنچمارک سخت افزار
- نمایش دقیق اطلاعات سخت افزاری کامپیوتر
- و ...

Description

The performance requirements for VR games are much higher than for typical PC games. So if you're thinking about buying an HTC Vive or an Oculus Rift, wouldn't you like to know that your PC is ready for VR? VRMark includes two VR benchmark tests that run on your monitor, no headset required, or on a connected HMD. At the end of each test, you'll see whether your PC is VR ready, and if not, how far it falls short.

Here are some key features of "VRMark":
- See if your PC meets the requirements for HTC Vive and Oculus Rift.
- Test your PC with two VR benchmarks, headset not required.
- Detailed results and hardware monitoring charts.
- Explore each scene in VR or on your monitor with Experience mode.
- In-house graphics engine and test content ensures fair and neutral results.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری