PDF Recovery Toolbox 2.8.19.0

PDF Recovery Toolbox 2.8.19.0

  • کاربرد : بازیابی داده های فایل های PDF
  • نسخه :Version 2.8.19.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Recovery ToolBox
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام یک ابزار حرفه ای و قدرتمند، به منظور بازیابی داده ها از فایل های PDF آسیب دیده است. فرمت PDF، امروزه یکی از پرکاربردترین فرمت های سند های دیجیتالی است، در بسیاری از شرکت ها و مراکز آموزشی از این فرمت استفاده های بسیار می شود، همچنین برای ارائه مقالات علمی و سند های اداری از این فرمت استفاده فراوانی می شود، اگر شما هم دوست دارید که فایل های آسیب دیده PDF خود را به ساده ترین روش تعمیر کنید ما به شما ابزار حرفه ای PDF Recovery Toolbox را پیشنهاد می کنیم.

کارکرد این نرم افزار با حداقل پیش نیازها از سوی کاربر نیاز دارد، تنها کافیست فایل آسیب دیده ی خود را به برنامه معرفی کنید. حال در مرحله ی بعدی نرم افزار به طور کاملا خودکار پاراکترهای مختلف فایل PDF شما شامل تاریخ ساخت، تغییرات، محل قرارگیری متن و محتویات و … مورد آنالیز قرار می دهد، در ادامه شما می توانید با تعیین محل ذخیره سازی فایل خروجی، فرآیند بازیابی سند مورد نظرتان را آغاز کنید. ویژگی های کلیدی نرم افزار PDF Recovery Toolbox :

– قابلیت به دست آوردن پارامترهای فایل PDF شامل ورژن و سایز صفحات

– امکان تنظیم دستی پارامترها

– قابلیت آنالیز محتویات فایل های PDF و تعمیر جداول، متون و در هم ریختگی ها

– اصلاح فونت ها و سایز متون

– امکان بازبی کامل متون، تصاویر، نمودارها و …

Description

Recovery Toolbox for PDF is intended for recovering data from damaged .pdf (Portable Document Format) files - the international standard of portable electronic documents. PDF Recovery Toolbox uses a highly efficient proprietary recovery engine, which enables users to restore most or all of the information from damaged PDF files that may appear irrecoverable for other tools.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری