Glary Malware Hunter PRO 1.60.0.642

Glary Malware Hunter PRO 1.60.0.642

  • کاربرد : نرم افزار از بین بردن ابزار های مخرب
  • نسخه :Version 1.60.0.642
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Glary Soft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری قدرتمند برای از بین بردن ابزار های مخرب می باشد که برنده جایزه در این زمینه نیز می باشد. این نرم افزار حفاظت جامع در برابر انواع تهدیدات و بدافزارها را برای شما فراهم می کند. این نرم افزار امنیت داده ها، حریم خصوصی و کامپیوتر شما را تضمین می کند. دانلود Glary Malware Hunter Pro با سرعت بالایی به اسکن رایانه شما و به شناسایی و حذف تروجان ها می پردازد و در برابر خطرات بالقوه سیستم شما را محافظت می کند. اگر شما نیز به امنیت اطلاعات حیاتی و جلوگیری از جاسوسی آنان اهمیت می دهید، وبسایت دانلودها استفاده از Glary Malware Hunter Pro را به شما کاربران پیشنهاد می کند که تنها با چند کلیک، انواع ابزارهای مخرب سیستم را شناسایی و نسبت به حذف آنان اقدام نمایید.قابلیت های کلیدی دانلود Glary Malware Hunter :

قابلیت سفارشی سازی تنظیمات
با استفاده از اسکن Hyper از سرعت اسکن سریع تر لذت ببرید
تشخیص و حذف نرم افزارهای مخرب مقاوم در برابر خطر بالقوه
نرم افزار Glary Malware Hunter برنده جایزه از بین بردن ابزار های مخرب می باشد. این نرم افزار حفاظت جامع در برابر انواع تهدیدات را فراهم می کند، اطلاعات و امنیت شما را محافظت می کند، حریم خصوصی شما را حفظ می کند و اطمینان می دهد که کامپیوتر شما بدون ویروس است.

Description

Malware Hunter is an award-winning product that provides comprehensive protection against all types of threats, secures your data, protects your privacy and ensures your PC remains virus-free.

- Hyper scan makes you enjoy a faster scanning speed.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری