HistoryKill 2019 Build 2019.0.0

HistoryKill 2019 Build 2019.0.0

  • کاربرد : نرم افزار حذف تاریخچه و کش مرورگر
  • نسخه :Version 2019.0.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

با محافظت از رایانه های شخصی برای بیش از ۲۰ سال که ما خوشحالیم که منتشر کردن نرم افزار HistoryKill 2019 را امروز اعلام می کنیم. ابزار اصلی برای حفظ حریم خصوصی اینترنت و امنیت در رونق اینترنت در اواخر دهه ۹۰ ایجاد شده می باشد.

نرم افزار HistoryKill که جشن سالگرد ۲۰ سالگی خود را در CNN و PC WORLD به عنوان ابزار قوی حفظ حریم خصوصی در اینترنت گرفته است. یک نرم افزار با ویژگی های بسیار است که قابلیت حذف کوکی ها و تاریخچه و فایل های کش مرورگر های مختلف اینترنت را دارد و به سادگی تاریخ خود را حذف کنید!

به راحتی می توانید گشت و گذار و ردپای خودتان را از مرورگر و همه چیز پاکسازی کنید. شما می توانید انتخاب کنید که کوکی ها برای حفظ امنیت افزوده شده اند. با استفاده آسان و وزن سبک می تواند با رابط کاربری لذت بخش به شما این امکان را بدهد تا ساده تر با آن کار کنید.

سازگار با تمام مرورگرهای عمده – اینترنت اکسپلورر، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم، اپل سافاری، AOL و MSN و همچنین باعث بالا رفتن سرعت کامپیوتر و مرورگر اینترنت و آزاد کردن فضای دیسک با ارزش با فضای هارد دیسک با کلیک ماوس می شود.

Description

After protecting personal computers for over 20 years, we are happy to announce the release of HistoryKill 2019. The original Internet privacy and security tool created during the first Internet boom of the late 90's. HistoryKill is celebrating its 20-year anniversary of being what CNN and PC WORLD calls a "Top Internet Privacy Tool."

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری