Aiseesoft Data Recovery 1.1.8

Aiseesoft Data Recovery 1.1.8

  • کاربرد : نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده
  • نسخه :Version 1.1.8
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Aiseesoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار Aiseesoft Data Recovery یک ابزار برای بازیابی اطلاعات پاک شده یا از بین رفته می باشد . شما به کمک این نرم افزار و قابلیت هایی که دارد می توانید فرمت مختلف فایل های صوتی ، عکس ، ویدیو و.... را بازیابی کنید. در هنگام اسکن کردن کامپیوتر وجود فیلتر های مختلف از جمله فرمت فایل ها ، موقعیت فایل ها ، تاریخ و ... این امکان را به شما می دهد تا بتوانید زودتر به نتیجه مورد نظر برسید. این برنامه از فرمت های مختلف پارتیشین بندی شده درایو ها پشتیبانی میکند و می تواند به راحتی فایل هایتان را بازیابی کند شما می توانید قبل از ذخیره سازی فایل های پیش نمایشی از فایل های اسکن شده داشته باشید و با ابزار مقایسه کردن ، مواردی را که می خواهید بازیابی کنید. این برنامه امکان بازیابی اطلاعات از درایو های مختلف از جمله هارد دیسک ، فلش مموری ، کارت های sd و.... را دارد.



قابلیت های کلیدی نرم افزار Aiseesoft Data Recovery :



- پشتیبانی از فرمت های مختلف فایل از جمله : فایل های صوتی ، عکس و ویدیو

- امکان بازیابی اطلاعات از دیسک های مختلف از جمله : هارد دیسک ، فلش مموری و...

- پشتیبانی از زبان های های مختلف

- امکان پیش نمایش فایل های اسکن شده

- سرعت بالا در اسکن کردن

- امکان مقایسه کردن فایل ها در هنگام بازیابی فایل ها

- و....

Description

Aiseesoft Data Recovery is a powerful and safe data recovery software. It can help you recover almost all deleted/lost files like photos, documents, emails, audio, videos and more from computer, hard drive, flash drive, memory card, digital camera

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری