muvee Wedding Studio 12.0.0.28538 Build 3094

muvee Wedding Studio 12.0.0.28538 Build 3094

  • کاربرد : ساخت ویدیو برای جشن عروسی
  • نسخه :Version 12.0.0.28538 Build 3094
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : ANVSOFT
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار muvee Wedding Studio یک برنامه برای ساخت ویدیو کلیپ های مختلف برای مجالس جشن عروسی می باشد شما به کمک این برنامه خاطرات شیرین عروسی تان را به بهترین شکل ممکن ثبت کنید تا در یاد ها بماند. این برنامه دارای ابزار های مختلف می باشد که به شما کمک می کند تا خروجی کار شما به بهترین شکل ممکن باشد. شما می توانید از استایل اماده در این برنامه از طرح های موجود در برنامه استفاده کنید. شما به کمک این برنامه می توایند در کنار جود استایل های مختلف ، استایل های خودتان را داشته باشید. امکان ساخت اسلاید شو از عکس های یکی دیگر از ویژگی های این برنامه است که به کمک موسیقی متن می توانید یک ویدیو کلیپ از عکس های خودتان ایجاد کنید. در این برنامه بیش از 90 ترک با موضوعات مختلف وجود دارد که شما می توانید از ان برای ساخت ویدیو کلیپ های خودتان بهره ببرید. در کنار اضافه کرد عکس به برنامه قابلیت ویرایش کردن عکس نیز به این برنامه اضافه شده است تا در کنار ساخت ویدیو کلیپ عکس های خودتان را نیز ویرایش و سپس در از آنها در کلیپ استفاده کنید.



قابلیت های کلیدی نرم افزار muvee Wedding Studio :



- امکان ساخت اسلاید شو از عکس ها تنها به سه کلیک

- امکان اضافه کردن موزیک به ویدیو ها

- دارای بیش از 90 ترک موزیک

- دارای بیش از 40 استایل مختلف برای ایجاد طرح های مختلف

- امکان ویرایش کردن تصاویر

- و....

Description

Your wedding pictures are one of the most beautiful memories you will ever capture. We know taking good photos is not easy. And after taking tones of them, making sure they are absolutely perfect and then, sharing them is crazy tedious. Sure, you can leave it to a high-street pricey wedding photographer, or your brother's dopey roommate from high school. Who wants contrived, posed shots anyways?

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری