مجموعه 325 مپ های آلفا سطوح سخت با آموزش / 350 Hardsurface Height/Alpha Vol 2

350 Hardsurface Height/Alpha Vol 2
مجموعه 325 مپ های آلفا سطوح سخت با آموزش

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • تولید کننده : Substance
  • سال تولید : 2016

توضیحات

مجموعه ایی از آلفا و براش های Sci fi برای Quixel و Substance painter که شامل 325 براش و مپ های height/alpha با رزولویشن 2048×2048 و 16 بیت در فرمت Tiff و JPG , PNG می باشد. این مجموعه شامل 2 ویدیوی آموزشی که به ساخت مش برای آلفا با استفاده از براش و سفارشی سازی آلفا می پردازد. تصاویر sphere نیز موجود می باشد.این براش ها را در هر برنامه ایی که با مپ های آلفا و ارتفاع کار میکند میتونید بهره ببرید ، شما میتوانید به نرم افزارهای 3Dcoat ، mudbox ، ZBrush و … بیافزایید. .

Description

Sci fi brush and alpha set for Quixel and Substance painter, 325 brushes and height/alpha maps, all 2048×2048 16bit in tiff as well as jpeg and png.

2 Video Tutorials are included
– Creating alpha/height maps from high poly to use as brush
– Customizing Alphas

PSD brushes has now also been added, converted by Brandan Lee – http://radianhelixmedia.com/, Useful for use with Quixel NDO.

Preview sphere from the pictures is also included

These brushes can be used for any program that works with alphas and height maps, you can add to 3Dcoat, mudbox, ZBrush etc.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری