DFSee 15.1

DFSee 15.1

  • کاربرد : ابزار چند منظوره پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات
  • نسخه :Version 15.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Disk Imaging Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام یک ابزار چندمنظوره و قدرتمند در زمینه کار با اطلاعات، ترمیم ایرادات دیسک سخت، پشتیبان‌گیری از اطلاعات حساس و همچنین بازگردانی داده‌های حذف شده کاربران به طرق مختلف است. نگهداری داده‌ها در دنیای دیجیتال، در برخی مواقع می‌تواند بسیار خطرناک و عذاب‌آور باشد! تصور کنید که حجم بالایی از داده‌های شخصی‌تان را از یک پارتیشن بر حسب اتفاق، به کلی از دست می‌دهید. در چنین سناریویی، زمان نقشی کلیدی را بازی می‌کند. در واقع اگر خوش‌‌شانس باشید و از فرصت موجود استفاده کنید، می‌توان به بازیابی صد در صدی اطلاعات امیدوار بود.

نرم افزاری که در این مطلب برای شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم در نظر داریم، راهکاری جامع و ایده‌آل برای پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات در شرایط بحرانی است. از آنجا که این نرم افزار هیچ نیازی به نصب ندارد، شانس بازگردانی اطلاعات کاربر 100% تضمینی بوده و به آسانی می‌توان کلیه اطلاعات حذف شده را از درایوهای سیستمی بازیابی کرد. این نرم افزار در دو نسخه نصبی و ایمیج بوتیبل عرضه شده است که بسته به شرایط حاضر، کاربر می‌تواند هریک از آنان را در جهت پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات خود مورد استفاده قرار دهد.
ویژگی های نرم افزار DFSee :

– امکان بازیابی اطلاعات حذف شده تنها با چند کلیک ساده

– قابلیت بازگردانی اطلاعات توسط نرم افزار و یا محیط بوتیبل

– پشتیبانی از انواع حافظه‌ها

– امکان مدیریت پارتیشن‌های لینوکس، ویندوز، مک و …

– توانایی پشتیبان‌گیری از اطلاعات کاربر

Description

Multiplatform Swiss army knife to examine disks in great detail and fix problems with partition definitions and file systems. Create an exact clone or a compressed imagefile from your whole disk or a single partition.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری