Clonix Winclon Premium 6.3.0.2

Clonix Winclon Premium 6.3.0.2

  • کاربرد : نرم افزار پشتیبان گیری از اطلاعات
  • نسخه :Version 6.3.0.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Clonix
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری جدید و کاربردی در زمینه پشتیبان‌گیری از اطلاعات کاربران است که با فراهم‌سازی امکانات و قابلیت‌هایی گسترده در این زمینه، از پاک شدن ناگهانی داده‌های کاربر جلوگیری کرده و در شرایط بحرانی، امکان بازیابی سریع کلیه اطلاعات را برای کاربر فراهم می‌کند.

این نرم افزار قادر است از اطلاعات کاربر به طور منظم پشتیبان‌گیری کند تا در صورت بروز شرایط این چنینی، بتوان سریعا با بازگردانی اطلاعات شرایط را به حالت عادی برگرداند. در واقع زمانی که کاربر از شرایط عادی سیستم خود پشتیبان‌گیری کند، این اطمینان خاطر همواره وجود دارد که در صورت بروز شرایط پیش‌بینی نشده، بتوان سریعا داده‌ها را بازگردانی کرد.
ویژگی های نرم افزار Clonix Winclon Premium :

– امکان پشتیبان‌گیری کامل از سیستم در یک پارتیشن مخفی

– رابط کاربری بسیار زیبا

– قابلیت زمان‌بندی برای پشتیبان‌گیری اطلاعات

– توانایی پشتیبان‌گیری از اطلاعات کاربر در انواع حافظه‌های جانبی

– امکان پشتیبان‌گیری از داده‌ها در پس‌زمینه سیستم

– سادگی در کارکرد

Description

WinClon 6 is a system backup/restoration program which restores a backup status if the computer system or data has been destroyed. If you back up when the computer is stable, you can fast restore the backup status if the computer becomes unstable or unusable due to the virus infection or mistake of the user.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری