Soft4Boost Secure Eraser 5.0.5.853

Soft4Boost Secure Eraser 5.0.5.853

  • کاربرد : حذف دائمی فایل ها از سیستم
  • نسخه :Version 5.0.5.853
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Soft4Boost
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک برنامه ساده و کارآمد است که شما را قادر می سازد فایل ها و اسناد موردنظر خود را با استفاده از متدهای مختلف پاکسازی به طور دائم از سیستم خود حذف کنید به طوری که با هیچ نرم افزار کاربردی تخصصی قابل بازیابی نباشند. نرم افزار از عملیات حذف دسته ای فایل ها نیز پشتیبانی می کند , برای این کار کافی است فایل های موردنظر خود را از روش های موجود به پنجره اصلی برنامه اضافه کرده و پس از انتخاب روش حذف , اجازه شروع عملیات را بدهید. در نهایت می توان نرم افزار Soft4Boost Secure Eraser را یک ابزار مفید و قابل اعتماد برای حذف اسناد مهم و حساس از کامپیوتر تنها با چند کلیک ساده دانست به گونه ای که دسترسی و استفاده از این اطلاعات به هیچ وجه برای شخص دیگری وجود نداشته باشد.

Description

Soft4Boost Secure Eraser will totally wipe sensitive data from your hard drive by overwriting it several times with carefully selected patterns.

Soft4Boost Secure Eraser Features:

Completely remove sensitive data from your hard with only two mouse clicks
Many deletion methods and standards are supported, such as US DoD 5220.22-M (E, ECE), VSITR, GOST Р50739-95, the Gutmann method and many others
There are 11 skin styles to choose from
Available in 9 languages (English, German, Russian, French, Spanish, Italian, Hungarian, Danish and Turkish)

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری