FinalCrypt 2.3.0

FinalCrypt 2.3.0

  • کاربرد : نرم افزار رمزنگاری فایل ها توسط روش سایفر
  • نسخه :Version 2.3.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

برنامه ای امنیتی و قوی که برای رمزگذاری اطلاعات شخصی شما در ویندوز بکار می رود. با آن می توانید فایل های تان را به روش سایفر رمزگذاری کرده و امنیت اطلاعات تان را بالا ببرید. رمزگذاری داده ها در دنیای کامپیوتر با الگوریتم های خاصی انجام می شود و از راه های رایج در این زمینه استفاده از نرم افزارهای رمزنگاری اطلاعات با استفاده از پسوردهای امنیتی است.

امکان ضعف نیز در این برنامه ها وجود دارد که یکی از آنها حملات بروت فروش (Brute Force) می باشد که با توجه به پیچیدگی رمزها و نهایتا قابل کرک شدن نیز خواهند بود. باین برنامه می توانید عملیات رمزنگاری اطلاعات را به روش سایفر انجام دهد. در این روش می توانید فایل های تان را با یک کلید من و حرفه ای حفاظت نمایید. از برنامه های مفید و عالی در زمینه رمزنگاری فایل و اطلاعات شما می باشد که می توانید از آنها در ویندوز خود استفاده نمایید و به راحتی عملیات رمزگذاری آنها را انجام دهید.

این برنامه فایل مورد نظر شما را دریافت و یک نسخه محافظت شده از آن را تحویل شما می‌دهد. برای رمزگشایی کافی است فایل مورد نظر را «فایل کلید» خود را به نرم افزار ارائه کنید تا محتویات اصلی آن قابل مشاهده باشد.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری