HardCopy Pro 4.10.0

HardCopy Pro 4.10.0

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزار عکسبرداری از محیط دسکتاپ یا پنجره های برنامه
  • نسخه :Version 4.10.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : DeskSoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

HardCopy Pro نرم افزاری برای عکسبرداری از صفحه نمایش می باشد که با کمک آن می توانید تمام صفحه نمایش، یک یا چند پنجره و یا ناحیه ی مستطیلی شکل مشخص و دلخواهی از صفحه نمایش را جهت ضبط مشخص کنید. تصاویر گرفته شده را می توانید به راحتی برش داده و عمق رنگ آن ها را به هر مقدار دلخواهی از تک رنگ گرفته تا رنگ واقعی تغییر دهید. همچنین امکان چاپ، ذخیره و کپی تصاویر گرفته شده در کلیپ بورد یا ارسال آن ها از طریق ایمیل نیز وجود دارد. جهت سفارشی سازی تمام این اقدامات براساس نیازهای فردی کاربر، مجموعه ای از گزینه ها و تنظیمات مختلف در نرم افزار وجود دارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار HardCopy Pro:
- ضبط نواحی مستطیلی، تمام پنجره ها، پنجره فعال یا کل صفحه
- برش آسان و تنظیم عمق رنگ تصاویر گرفته شده
- امکانات ویرایش و طراحی
- ضبط حرکات مکان نما
- ذخیره، کپی، ویرایش، چاپ، ایمیل و ارسال تصاویر
- پشتیبانی از فرمت های BMP، GIF، JPG، PNG، TIF
- تایمر برای ضبط خودکار
- و ...

Description

HardCopy Pro is a versatile, easy to use screen capture utility for Windows. It can capture rectangular screen areas and whole windows. The captured images can be cropped very easily and the color depth can be changed to any desired value from monochrome to true color. Images can be printed, saved, copied to the clipboard, emailed, edited with any image editing program, etc. Many options allow the customization of all these actions to individual user needs.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری