PixelPlanet PdfGrabber Professional 9.0.0.0 x86

PixelPlanet PdfGrabber Professional 9.0.0.0 x86

  • کاربرد : نرم افزاری برای تبدیل فایلهای pdf
  • نسخه :Version 9.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : PixelPlanet GmbH
  • سال تولید : 2018

توضیحات

PixelPlanet PdfGrabber نرم افزاری همه کاره و قدرتمند است که به شما کمک می کند فایل های PDF خود را به دیگر فرمت های رایج تبدیل کنید. فرمت های زیادی مانند فایل های Word، Excel، PowerPoint، HTML، DXF، CAD، XML، متنی و تصاویر توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند. با رابط کاربری ساده این نرم افزار می توانید فایل های PDF را در محیط برنامه کشیده و آن ها را به صورت چندگانه (Batch) به یک یا چند فرمت تبدیل کنید.

همچنین با نبدیل PDF خود به فایل Word به صورت OCR از این نرم افزار استفاده کنید. به کمک این نرم افزار می توانید از تمام تصاویر درون فایل PDF یک خروجی تهیه کنید (مثلاً با فرمت JPEG). از دیگر قابلیت های مهم این نرم افزار، تبدیل فایل های PDF شما به فایل های CAD و DXF است. اگر قصد دارید فایل های PDF خود را در وب سایت به نمایش درآورید یا از آن ها در iPad یا iPhone خود استفاده کنید، می توانید آن ها را به فرمت ePUB تبدیل کنید. در نسخه جدید این نرم افزار می توانید، فایل PDF را به استاندارد HTML5 تبدیل کنید. از دیگر فرمت های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار فرمت TIFF می باشد که برای کار های گرافیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های نرم افزار PixelPlanet PdfGrabber:
ویرایش تصاویر، متون و اشیاء موجود در فایل PDF
تبدیل PDF به اکثر فرمت های رایج از قبیل MS Office، JPG، TIFF، CAD و دیگر فرمت ها
افزودن صفحه به فایل PDF و یا جدا کردن آن ها
ساخت فایل PDF از بخش های قابل چاپ در یک برنامه
تبدیل فایل های PDF اسکن شده به طوری که قابل جستجو باشند (OCR)

Description

PdfGrabber iconThis is a versatile and effective application that helps you to convert PDF to multiple other formats, i.e. Word, Excel, Txt, DXF, CAD, XML, PPT
PdfGrabber is an application which enables you to convert PDF documents to other formats, such as Word, Excel, Powerpoint, images, HTML, text and XML.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری